خانهاخبار
ویوو V40 SE برای بازارهای جهانی معرفی شد؛ گوشی رسمی یورو ۲۰۲۴

ویوو V40 SE برای بازارهای جهانی معرفی شد؛ گوشی رسمی یورو ۲۰۲۴

ویوو از میان‌رده جدیدی رونمایی کرده که به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز است. 

 

۱۴۰۳/۱/۹

در کنار معرفی گوشی‌های تاشو پرچمدار ویوو X فولد ۳ و ویوو X فولد ۳ پرو، برند ویوو از یک گوشی جدید برای بازارهای جهانی رونمایی کرده که ویوو V40 SE نام دارد و به عنوان محصولی میان‌رده عرضه می‌شود. 

متاسفانه ویوو هنوز برچسب قیمتی گوشی جدید خود را اعلام نکرده است. به علاوه، ویوو V40 SE در حال حاضر برای بازارهای اتریش و اروپایی لیست شده است. همچنین ویوو تایید کرده که این دستگاه به عنوان گوشی رسمی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ (جام ملت‌های اروپا) شناخته خواهد شد.

Vivo.jpg
 

طبق اعلام رسمی، ویوو V40 SE به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد اولترا ویژن مجهز است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر در حال خودکار می‌تواند به روشنایی ۱۲۰۰ نیتی دست پیدا کند و در صورت پخش محتوای HDR، روشنایی به ۱۸۰۰ نیت می‌رسد. به لطف پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3، انتظار می‌رود رنگ‌ها در نمایشگر گوشی ویوو به شکل دقیق نمایش داده شوند.

ابعاد و وزن ویوو V40 SE‌ برابر با ۱۵۸٫۳ در ۷۳٫۱ در ۷٫۷۹ میلی‌متر و ۱۸۵ گرم اعلام شده است. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.2‌ به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

Vivo 1.jpg

با درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی دستگاه تا ۱ ترابایت قابل ارتقا است. ویوو V40 SE همچنین با اندروید ۱۴ مبتنی بر Funtouch OS 14 عرضه می‌شود.

پنل پشتی ویوو V40 SE میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی است. از سوی دیگر، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 

Vivo 2.jpg

انرژی موردنیاز میان‌رده ویوو توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. ویوو تایید کرده که شارژ ۵۰ درصدی گوشی در عرض ۲۴ دقیقه انجام می‌شود. با فناوری‌های Charging Engine 2.0 و Overnight Protection Charging، عمر بالای باتری میان‌رده ویوو تضمین شده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو V40 SE در دو رنگ مشکی با پنل پلاستیکی و رنگ بنفش با پنل چرمی عرضه خواهد شد. این گوشی همچنین از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد و با گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP54‌ همراه شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)