خانهاخبار
تصاویر ماکت‌های آیفون ۱۶ و ۱۶ پرو تغییرات آن‌ها را نشان می‌دهند

تصاویر ماکت‌های آیفون ۱۶ و ۱۶ پرو تغییرات آن‌ها را نشان می‌دهند

به تازگی چندین تصویر از ماکت‌های دو پرچمدار موردانتظار اپل فاش شده که همه تغییرات آن‌ها را در مقایسه با نسل قبلی نمایش می‌دهند.

 

۱۴۰۳/۱/۸

با توجه به این که شش ماه تا رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار اپل زمان باقی مانده است، به نظر می‌رسد غول فناوری آمریکایی طراحی سری آیفون ۱۶ را نهایی کرده است. در این رابطه، به نظر می‌رسد تولیدکنندگان قاب کار توسعه لوازم جانبی سری آیفون ۱۶ را آغاز کرده‌اند. 

iphone 5.jfif

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر ماکت‌های سری آیفون ۱۶ که برای ساخت قاب به کار می‌روند به تازگی فاش شده است. این تصاویر که توسط افشاگری به نام Majin Bu به اشتراک گذاشته‌ شده‌اند تمامی تغییرات طراحی سری آیفون ۱۶ به نسبت سری آيفون ۱۵ را نشان می‌دهند. 

در دو تصویر اول، ماکت آیفون ۱۶ پرو را در کنار آيفون ۱۵ پرو مشاهده می‌کنیم. مقایسه این دو گوشی به خوبی نشان می‌دهد که آیفون ۱۶ پرو بزرگ‌تر از نسل قبلی آن خواهد بود. 

iphone.jfif

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که آيفون ۱۶ پرو به نمایشگر ۶٫۳ اینچی مجهز خواهد بود در حالی که آیفون ۱۵ پرو از نمایشگر ۶٫۱ اینچی بهره می‌برد. البته آیفون ۱۶ پرو مکس نیز به جای نمایشگر ۶٫۷ اینچی نسل قبلی با نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۹ اینچی همراه خواهد شد. 

این تصاویر همچنین تایید می‌کنند که گوشی‌های جدید اپل از دکمه اکشن (Action Button) بزرگ‌تری در مقایسه با نمونه مشابه سری آیفون ۱۵ پرو بهره خواهد برد. به علاوه، شایعات اذعان داشته‌اند که سری آيفون ۱۶ به نسبت سری آیفون ۱۵ مقداری طویل‌تر، عریض‌تر و نازک‌تر خواهد بود. 

iphone 1.jfif

تصویر بعدی بازطراحی بزرگ آیفون ۱۶ را نشان می‌دهد. در این رابطه، دوربین‌های نسخه استاندارد سری آیفون ۱۶ به طور عمودی در زیر هم قرار خواهند گرفت و دیگر خبری از چینش مورب سنسورها به مانند آیفون ۱۵ نخواهد بود. قرارگیری دوربین‌ها به این شکل سبب می‌شود که قابلیت فیلمبرداری Spatial (سه‌بعدی) به مدل‌های استاندارد و پلاس سری آيفون ۱۶ وارد شود. 

iphone 2.jfif

شایعه شده که سری آيفون ۱۶ از دکمه جدیدی به نام کپچر (Capture Button) بهره خواهد برد که در زیر کلید پاور جای‌ می‌گیرد. به نظر می‌رسد این دکمه با فریم دستگاه هم‌سطح خواهد بود ولی این موضوع لزوما به معنای لمسی بودن آن نیست. 

iphone 3.jfif

یک تصویر دیگر از قاب آیفون ۱۶ پرو فاش شده که بریدگی مخصوص دکمه کپچر را نشان می‌دهد. 

iphone 4.jfif

در نهایت باید اشاره کرد که سری آیفون ۱۶ احتمالا در ماه سپتامبر معرفی می‌شود و به قابلیت‌های هوش مصنوعی مختلفی نیز مجهز خواهند شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)