خانهاخبار
هشدار Google Messages به کاربران: اعلان‌های خروج و تغییر حساب کاربری

هشدار Google Messages به کاربران: اعلان‌های خروج و تغییر حساب کاربری

Google Messages به کاربران در مورد از دست دادن برخی از ویژگی‌ها در صورت خروج از حساب یا تغییر حساب کاربری هشدار می‌دهد! برای اطلاعات بیشتر در مورد این قابلیت جدید و نحوه‌ی استفاده از آن، به این خبر مراجعه کنید.

 

۱۴۰۳/۱/۷

به تازگی، سرویس پیام‌رسان محبوب گوگل، یعنی Google Messages، برای کاربران نسخه‌ی بتا، صفحه‌ی خروجی جدیدی را راه‌اندازی کرده است.

این امکان برای کاربران فراهم شده تا در هنگام خروج از برنامه یا جابه‌جایی بین حساب‌های کاربری گوگل خود با آن راحت‌تر مواجه شوند.

اگر از این سرویس استفاده می‌کنید، احتمالاً با حساب کاربری گوگل خود وارد آن شده‌اید. همچنین، ممکن است از چندین حساب کاربری گوگل استفاده کنید و نیاز به جابه‌جایی بین آن‌ها در داخل برنامه داشته باشید.

با توجه به ارتباط برخی از ویژگی‌های برنامه Google Messages با حساب کاربری، این برنامه اکنون اقدام به نمایش اخطارهایی برای کاربران می‌کند، تا آن‌ها را از انتقال عملکردهایی که ممکن است در صورت خروج یا تغییر حساب کاربری از دست بروند، مطلع سازد. 

این قابلیت توسط کاربر آزمایشی (Tipster) با نام Assemble Debug کشف شده است، که اطلاعاتی از آن ارائه شده است.

در تصاویر به دست آمده، می‌توانید نمونه‌هایی از نمایش صفحه‌ی جدید اخطار خروج از حساب کاربری در آخرین نسخه‌ی بتای برنامه Google Messages را مشاهده کنید. انتظار می‌رود که این ویژگی به زودی در نسخه‌ی پایدار این برنامه نیز در دسترس قرار گیرد.

 صفحه‌ی جدید اخطار خروج از حساب کاربری در برنامه Google Messages

تصاویری که منتشر شده‌اند نشان می‌دهند که در صورت تصمیم به استفاده از Google Messages بدون حساب کاربری گوگل یا تغییر حساب کاربری، برخی از ویژگی‌های مهم ممکن است دسترسی شما را به آن‌ها محدود کند.

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به Magic Compose و اتصال دستگاه (Device Pairing) اشاره کرد که در صورت عدم وجود حساب کاربری گوگل، به شما هشدار داده خواهد شد.

علاوه بر این، برای کاربران یک گزینه جدید به نام «شناسایی پروفایل» اضافه شده است که امکان غیرفعال کردن این قابلیت برای شماره تلفن شما را فراهم می‌کند.

با انتخاب این گزینه، اطلاعات شما برای افراد دیگری که شماره تلفن شما را دارند، در محصولات و سرویس‌های گوگل قابل دسترسی نخواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)