خانهاخبار
WatchOS 11 احتمالا یک بروزرسانی جزئی خواهد بود

WatchOS 11 احتمالا یک بروزرسانی جزئی خواهد بود

تحلیلگری برجسته به تازگی ادعا کرده که نباید منتظر بروزرسانی بزرگی برای ساعت‌های هوشمند اپل باشیم.

 

۱۴۰۳/۱/۷

بروزرسانی‌های WatchOS معمولا به اندازه بروزرسانی‌های iOS با تغییرات مهم و گسترده همراه نیستند ولی سال گذشته WatchOS 10 بهبودهای زیادی را برای سری اپل واچ به ارمغان آورد. حالا اما به نظر می‌رسد بروزرسانی امسال اپل واچ شاید چندان بزرگ نباشد. 

تحلیلگر برجسته و خبرنگار خبرگزاری بلومبرگ، مارک گرمن، در جدیدترین نسخه از خبرنامه خود ادعا کرده که WatchOS 11 یک بروزرسانی جزئی خواهد بود. 

apple watch.jfif

آقای گرمن به طور دقیق مشخص نکرد که چرا WatchOS 11 یک بروزرسانی جزئی خواهد بود و یا این بروزرسانی با چه قابلیت‌هایی همراه می‌شود. با این وجود، این تحلیلگر در گزارش‌های قبلی خود اعلام کرده بود که iOS 18 به یکی از بزرگ‌ترین بروزرسانی‌های تاریخ آیفون بدل خواهد بود.

اپل همچنین در طی سال جاری میلادی بروزرسانی visionOS 2.0 را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که اولین بروزرسانی نرم‌افزار هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو به شمار می‌رود. شاید یکی از دلایل این که WatchOS 11‌ یک بروزرسانی کوچک است به تمرکز همه‌جانبه اپل برای توسعه بروزرسانی‌های آیفون و ویژن پرو مربوط شود. 

به مناسبت ده‌ساله شدن معرفی سری اپل واچ، غول فناوری آمریکایی امسال احتمالا اپل واچ X یا اپل واچ سری ۱۰ را روانه بازار می‌کند. شایعات ادعا کرده که نسل جدید اپل واچ با بزرگ‌ترین تغییرات تاریخ ساعت‌های هوشمند اپل همراه می‌شود. 

apple watch 1.jpg

با توجه به این که اپل در زمان معرفی محصولات جدید خود یا به سخت‌افزار و یا به نرم‌افزار توجه می‌کند، تغییرات سخت‌افزاری گسترده سری اپل واچ ۱۰ احتمالا نشانه‌ای برای این است که WatchOS 11‌ یک بروزرسانی جزئی خواهد بود.

یکی از تغییرات مهم سری اپل واچ ۱۰ به طراحی آن برمی‌گردد چرا که گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که ساعت‌ موردانتظار اپل از بدنه جمع‌وجورتر و نازک‌تر بهره خواهند برد. همچنین شایعه شده که با جای مکانیسم قفل شدن، بندهای نسل جدید اپل واچ به طور مغناطیسی به بدنه متصل شوند.

از نظر قابلیت‌های سلامتی، اپل واچ سری ۱۰ با ویژگی‌هایی مانند شناسایی وقفه تنفسی حین خواب و فشار خون بالا همراه خواهد شد. قابلیت کنترل فشار خون نیز با نسل جدید اپل واچ عرضه خواهد شد. 

اپل به طور معمول نسل جدید ساعت خود و بروزرسانی WatchOS‌ را همراه با آیفون‌های جدید معرفی می‌کند. در این رابطه، انتظار داریم که اپل واچ سری ۱۰ و WatchOS 11 در ماه سپتامبر عرضه شوند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)