خانهاخبار
قلم اپل با پشتیبانی از ویژن پرو در حال آزمایش است

قلم اپل با پشتیبانی از ویژن پرو در حال آزمایش است

بر طبق گزارش امروز، اپل نسخه‌ای جدید از اپل پنسل را توسعه داده که به وسیله آن می‌توان با ویژن پرو نقاشی و طرح مورد نظر را روی سطوح مختلف پیاده‌سازی کرد و سپس به برنامه‌های مورد نظر انتقال داد.

۱۴۰۳/۱/۷

در حالی که اپل پنسل در حال حاضر فقط با آیپدها سازگار است، نسخه بعدی این لوازم جانبی ممکن است با هدست ویژن پرو اپل کار کند.

ویژن پرو

به گفته یک منبع آگاه، اپل به صورت داخلی یک اپل پنسل جدید با پشتیبانی از VisionOS را آزمایش کرده است. این قابلیت به قلم اپل اجازه می‌دهد تا با برنامه‌های طراحی ویژن پرو مانند Freeform و Pixelmator استفاده شود.

جزییات خاصی در مورد این پروژه مشخص نیست، اما یک احتمال این است که کاربران بتوانند با اپل پنسل روی میز یا سطح صاف دیگری نقاشی کنند و این نقاشی در برنامه‌های VisionOS ظاهر شود. این ویژگی به طور اساسی محیط اطراف فرد را به یک بوم نقاشی غول‌پیکر تبدیل می‌کند که با حساسیت به فشار و شیب کامل می‌شود.

شایعه شده است که یک قلم اپل جدید در کنار مدل‌های جدید آیپد پرو و آیپد ایر در ماه آوریل (فروردین ماه) عرضه می‌شود، اما نمی‌توان تایید کرد که آیا از VisionOS پشتیبانی می‌کند یا خیر.

سازگاری اپل پنسل ب ویژن پرو نیز به نرم افزار به‌روز شده نیاز دارد، اما مشخص نیست که کدام نسخه ممکن است این پشتیبانی را اضافه کند. اولین نسخه بتای VisionOS 1.2 احتمالا در اوایل این هفته در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت و انتظار می رود اپل VisionOS 2 را در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC در ماه ژوئن (خرداد ماه) معرفی کند.

در هر صورت مانند هر محصول دیگری که اپل توسعه می‌دهد، هیچ تضمینی وجود ندارد که این شرکت اگر این محصول را آزمایش کرده، به طور قطع آن را عرضه کند و فقط زمان مشخص می‌کند که در نهایت تصمیم اپل در این خصوص چه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)