خانهاخبار
از امروز می‌توانید چندین پیام را در واتس‌اپ پین کنید

از امروز می‌توانید چندین پیام را در واتس‌اپ پین کنید

واتس اپ امروز قابلیتی را اضافه کرده که رقبایش مدت‌هاست از آن بهره می‌برند. تا قبل از این شما فقط می‌توانستید که یک پیام را در واتس اپ پین کنید، اما از این به بعد دیگر محدود به یک پیام نیستید.

۱۴۰۳/۱/۵

دسامبر گذشته (آذر ماه ۱۴۰۲)، واتس‌اپ امکان پین کردن پیام‌ها را در مکالمه‌های یک به یک و چت‌های گروهی ارایه کرد، اما شما فقط می‌توانستید یک پیام را در یک مکالمه پین کنید. اما به تازگی و از زمانی که مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا و ویل کاتکارت، رییس واتس‌اپ اعلام کردند که کاربران اکنون می‌توانند حداکثر سه پیام را در چت‌های فردی و گروهی پین کنند، این قابلیت ارتقا یافته است.

what'sapp pin messages.jpg

کاربران اکنون می‌توانند انواع مختلفی از پیام ها از جمله متن، تصویر و نظرسنجی را پین کنند. برای پین کردن یک پیام، باید آن را به مدت طولانی فشار دهید، سپس «Pin» را از منو انتخاب کنید و مدت زمان را انتخاب کنید. پیام مورد نظر به طور پیش‌فرض به مدت ۷ روز پین می‌شود، اما می‌توانید آن را به مدت ۲۴ ساعت یا ۳۰ روز نیز پین کنید. پس از این مدت، اگر پین پیام به صورت دستی برداشته نشود، به طور خودکار برداشته می‌شود.

همچنین، وقتی روی پیام پین شده کلیک می‌کنید، می‌توانید به کل آن پیام در مکالمه بروید.

در چت‌های گروهی، مدیران گروه می‌توانند به اعضا اجازه پین کردن پیام‌ها را بدهند و وقتی پیامی پین شد، همه اعضای آن گروه در مورد آن مطلع می‌شوند. با این حال نکته مهم اینکه کاربرانی که پس از پین شدن پیام به یک گروه می پیوندند، آن را نمی‌بینند. البته کسانی هم که تاریخچه چت گروهی را ندارند یا پیام را قبل از پین شدن حذف کرده‌اند آن را نمی‌بینند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)