خانهاخبار
ریلمی ۱۲ پرو با قیمت ۳۰۰ دلاری معرفی شد: دوربین تله‌فوتو و شارژ ۶۷ واتی

ریلمی ۱۲ پرو با قیمت ۳۰۰ دلاری معرفی شد: دوربین تله‌فوتو و شارژ ۶۷ واتی

ریلمی امروز از میان‌رده مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کرده که به تراشه کوالکام، دوربین تله‌فوتو و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز است.

۱۴۰۲/۱۱/۹

همانطور که قبلا اعلام شده بود، ریلمی امروز از نسل جدید گوشی‌های خود موسوم به سری ریلمی ۱۲ پرو رونمایی کرد که شامل دو مدل به نام‌های ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس می‌شود. این دو گوشی از طراحی مشابه بهره می‌برند ولی در بخش مشخصات فنی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. 

realme.jpg

به مانند نسل قبلی، سری ریلمی ۱۲ پرو با تمرکز ویژه بر دوربین و طراحی عرضه شده است. شایان ذکر است که گوشی‌های جدید ریلمی در حال حاضر برای بازارهای جهانی معرفی شده‌اند. 

مشخصات فنی ریلمی ۱۲ پرو 

طراحی میان‌رده جدید ریلمی از ظاهر ساعت‌های لوکس الهام گرفته شده است. در این راستا، ریلمی ۱۲ پرو از پنل پشتی چرمی بهره می‌برد که از مرکز آن یک خط طلایی رنگ می‌گذرد. ماژول دوربین دستگاه نیز از طراحی دایره‌ای‌شکل برخوردار شده است. وزن و ضخامت ریلمی ۱۲ پرو برابر با ۱۹۰ گرم و ۸٫۷۵ میلی‌متر اعلام شده است.

پنل جلویی ریلمی ۱۲ پرو میزبان نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد حفره‌دار با لبه‌های خمیده است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این پنل ۱۰ بیتی از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی و فناوری تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند و همچنین قادر است به روشنایی ۹۵۰ نیتی دست پیدا کند. 

realme 2.jpg

قلب تپنده ریلمی ۱۲ پرو تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این تراشه توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تامین می‌شود. 

برای تصویربرداری، ریلمی میان‌رده خود را به دوربین اصلی ۵۰ مگاپکسلی IMX882 سونی با لرزشگیر اپتیکال، سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 با زوم ۲ برابری و لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی مجهز کرده است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 

realme 1.jpg

ریلمی ۱۲ پرو با اندروید ۱۴ مبتنی بر Realme UI 5.0 روانه بازار خواهد شد و از اسپیکرهای دوگانه استریو مجهز به فناوری دالبی اتمس و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. 

قیمت ریلمی ۱۲ پرو 

ریلمی ۱۲ پرو در دو رنگ به نام‌های Submarine Blue (آبی) و Navigator Beige (بژ) به فروش خواهد رسید. فروش رسمی این گوشی از تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن) آغاز خواهد شد.

برچسب قیمتی ریلمی ۱۲ پرو به قرار زیر است: 

  • رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی: ۲۵٬۹۹۹ روپیه (۳۱۵ دلار)
  • رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۲۶٬۹۹۹ روپیه (۳۲۵ دلار)

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)