خانهاخبار
پیکسل فولد به طور کامل باز نمی‌شود!

پیکسل فولد به طور کامل باز نمی‌شود!

کاربری به تازگی با امتحان گوشی تاشو گوگل ادعا کرده است که این گوشی به طور کامل باز نمی‌شود ولی گوگل می‌گوید که جای نگرانی نیست.
۱۴۰۲/۲/۲۳

دو روز پیش بالاخره شاهد رونمایی از اولین گوشی تاشو گوگل یعنی پیکسل فولد بودیم که رقیب اصلی دیگر گوشی‌های تاشو قدرتمند بازار مانند گلکسی زد فولد ۴ و اوپو فایند N2 محسوب می‌شود. گوگل امید دارد که این گوشی به یکی از موفق‌ترین محصولات سال ۲۰۲۳ بدل شود و پیکسل فولد نیز با توجه به بهره‌گیری از مشخصات فنی قابل توجه و طراحی جذاب، کامل پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یکی از گوشی‌های تاشو برتر بازار را دارد. 

image

با توجه به این که پیکسل فولد یک گوشی تاشو به شمار می‌رود، انتظار می‌رود این گوشی به طور کامل باز شود و به صورت تخت (با صرف‌نظر از تاخوردگی وسط نمایشگر داخلی) دربیاید. با این وجود، به نظر می‌رسد این موضوع برای پیکسل فولد صدق نمی‌کند چرا که یوتیوبری به نام مایکل فیشر ادعا کرده است گوشی تاشو گوگل به طور کامل باز نمی‌شود. 

این کاربر در تجربه نزدیکی که از پیکسل فولد داشته اذعان کرده است پیکسل فولد تقریبا به طور کامل باز می‌شود و برای قرار دادن آن در حالت کاملا تخت، کاربر باید فشار زیادی وارد کند که شاید حس خوشایندی را به کاربر القا نکند. یکی از دلایل کامل باز نشدن دستگاه مربوط به نوار فلزی دوربین می‌شود آن می‌شود. دلیل دیگر این موضوع نیز در مکاتبه‌ای که مایکل فیشر با یکی از مهندسان گوگل داشته مشخص شده است. طبق نظر تخصصی مهندس گوگل، پیکسل فولد از لولای بسیار محکمی بهره می‌برد که باعث می‌شود دستگاه در زوایای مختلفی قرار بگیرد. در نتیجه، دستگاه نمی‌تواند به طور کامل باز شود.

image

شایان ذکر است پیکسل فولد تنها گوشی تاشو بازار نیست که به طور کامل باز نمی‌شود و محصولاتی مانند گلکسی زد فولد ۴ و اوپو فایند N2 نیز به دلیل بهره‌گیری از لولای مستحکم کاملا باز نمی‌شوند. در واقع، طراحی محکم لولای یک گوشی تاشو باعث افزایش کلی مقاومت دستگاه می‌شود و گوشی را نیز در زوایای مختلفی نگه می‌دارد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)