خانهاخبار
شیشه دوربین پیکسل ۷ بدون دلیل می‌شکند!

شیشه دوربین پیکسل ۷ بدون دلیل می‌شکند!

پیکسل ۷ یک مشکل عجیب و غریب پیدا کرده و آن این است که بدون هیچ دلیلی شیشه محافظ روی دوربین‌های آن می‌شکند!
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

بروز مشکلات برای گوشی‌های هوشمند یکی از موضوعات متداول به حساب می‌آید که از کیفیت ساخت گرفته تا مشکلات نرم افزاری، روی آن تأثیر می‌گذارد. اما وقتی هیچ توضیحی برای برخی موارد نداشته باشیم، موضوع کمی عجیب می‌شود. به تازگی تعداد زیادی از دارندگان گوشی هوشمند پیکسل ۷ از شکستن شیشه دوربین بدون هیچ دلیلی ابراز شکایت کرده‌اند.

معمولا این مورد به دلیل عدم استفاده از قاب محافظ روی می‌دهد، اما در این گزارش آمده است برخی کاربران که از کیس محافظ استفاده می‌کنند نیز با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنند. البته شایان ذکر است که این معضل تنها مختص کاربران پیکسل ۷ نبوده و دارندگان نسخه پرو از این گوشی هوشمند نیز با چنین مشکلی درگیر هستند.

با نگاهی به تصاویر زیر،‌می‌‌توانید عمق فاجعه‌ای که کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را مشاهده کنید:

به نظر می‌رسد که مشکل از یکپارچه بودن ساختار شیشه‌های استفاده شده در این ناحیه باشد. برخی کاربران نیز گزارش داده‌اند که تغییرات شدید دمایی می‌تواند دلیل شکستن شیشه باشد، اما در هر صورت ظاهر خوبی ندارد.

دلیل این موضوع هر چیزی که باشد، امیدواریم که گوگل یک تصمیم منطقی و عادلانه برای کاربرانی که با این معضل درگیر هستند، اتخاذ کند. اگر دارندگان پیکسل ۷ یا پیکسل ۷ پرو با یک گوشی هوشمند جایگزین روبرو نشوند، احتمالا شاهد پرونده شکایات زیادی در این زمینه از سوی کاربران خواهیم بود. از آن جا که گوشی هوشمند پیکسل ۷ تا به این لحظه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است، انتظار داریم گوگل یک تصمیم منطقی در این زمینه بگیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)