خانهاخبار
افشای مک مینی جدید در کدهای مانیتور استودیو اپل

افشای مک مینی جدید در کدهای مانیتور استودیو اپل

یک توسعه دهنده در کدهای موجود در iOS 15.4 برای نمایشگر استودیو اپل نشانه‌هایی از یک مدل مک مینی جدید را کشف کرده است.
۱۴۰۱/۱/۲۴

اطلاعات یک مک مینی عرضه نشده در کد جدیدترین سفت‌افزار استودیو دیسپلی مشاهده شده است که به شایعات مبنی بر کار روی یک مک مینی به روزرسانی شده که می‌تواند در سال جاری عرضه شود، دامن می‌زند.

یک توسعه دهنده به نام Steve Troughton Smith، در توییتر فاش کرده که در iOS 15.4  برای نمایشگر استودیو اپل، یک کد مرجع به MacMini 10,1 پیدا شده است. این شناسه مدل با هیچ‌کدام از مک مینی‌های عرضه شده تاکنون مطابقت ندارد و احتمالا شناسه مدل برای مک مینی است که در آینده قرار است معرفی شود.

image

 

شایعات قبلی حاکی از آن بوده که اپل قصد دارد یک مک مینی جدید و پیشرفته رابرای جایگزینی مدل مبتنی بر اینتل عرضه کند. پس از آنکه اپل مک استودیو را معرفی کرد که دستگاهی بین مک مینی و مک پرو است، حال دیگر مشخص نیست که مک مینی آینده یک محصول رده پایین باشد یا رده بالا.

مینگ چی کو تحلیل‌گر معتبر اپل، پیش‌تر به شایعات عرضه یک مک مینی جدید رده بالا در سال جاری واکنش نشان داده بود و گفته بود که احتمالا عرضه این محصول به جای سال ۲۰۲۲ به سال ۲۰۲۳ موکول شده است. لازم به ذکر است این احتمال وجود دارد که اپل در حال کار بر روی یه مک مینی رده پایین باشد که از چیپست M2  در آن استفاده کند و جایگزین مدل فعلی با چیپست M1 شود. در حالی که عرضه مدل رده بالا، برای سال بعد برنامه‌ریزی شده باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)