خانهاخبار
وان پلاس مشخصات و تصویری از میان‌رده جدید خود با نام وان پلاس نورد N20 را منتشر کرد

وان پلاس مشخصات و تصویری از میان‌رده جدید خود با نام وان پلاس نورد N20 را منتشر کرد

وان پلاس نورد N20 قرار است جدیدترین میان‌رده خانواده نورد باشد که حالا هم می‌دانیم چه نمایشگری دارد و هم اینکه چه شکلی است...
۱۴۰۱/۱/۱۸

نوامبر سال میلادی گذشته بود که تصاویر رندر از گوشی جایگزین وان پلاس نورد N10 منتشر شد اما حالا که چند ماهی از آن موقع گذشته، هنوز این گوشی معرفی نشده است. اما گویا بالاخره به معرفی این گوشی نزدیک شده‌ایم چون خود وان پلاس هم یک تصویر و برخی مشخصات وان پلاس نورد N20 را منتشر کرده است.

در تصویر زیر که وان پلاس به وب‌سایت PCMag داده است، می‌توانید این گوشی و طراحی جدید آن را تماشا کنید. همچنین طبق معمول، این تصویر نیز رندرهایی که در گذشته از این گوشی لو رفته بودند را تایید می‌کند.

image

در کنار این عکس، این شرکت چینی برخی مشخصات این گوشی از جمله پشتیبانی از شارژر سریع SuperVOOC را هم اعلام کرده است. در مورد نمایشگر گفته شده که این محصول با یک پنل AMOLED همراه است اما متاسفانه نرخ تجدید آن روی ۶۰ هرتز تنظیم شده است. سنسور اثر انگشت هم به شکل اپتیکال و در زیر این پنل ۶٫۴۳ اینچی نمایشگر خواهد بود. رزولوشن این پنل هم فول‌اچ‌دی پلاس اعلام شده است. این اطلاعات را COO شرکت وان پلاس به وب‌سایت PCMag داده است. البته او در صحبت‌های خود مخشصا نگفته که چرا پنل ۶۰ هرتزی روی این گوشی خواهیم داشت اما PCMag حدس می‌زند که احتمالا انتخاب بین این پنل ۶۰ هرتزی اولد و یا یک پنل ۹۰ هرتزی LCD بوده که وان‌پلاس گزینه اولد را انتخاب کرده است.

آقای Liu که COO وان پلاس است، در صحبت‌های خود در مورد نمایشگر گفته است که این پنل «مصرف انرژی کمتر را در کنار کانتراست بیشتر، رنگ‌های پویاتر و طیف رنگی گسترده‌تر فراهم می‌کند که در گوشی‌های میان‌رده بازار آمریکای شمالی کمتر پیدا می‌شود». با این صحبت‌ها می‌توان این برداشت را کرد که وان پلاس برای عرضه این محصول در بازار آمریکای شمالی حسابی برنامه چیده است.

البته این موضوع چندان هم دور از انتظار نبوده زیرا محصولات خانواده نورد از همان ابتدا با اقبال خوبی در بازار آمریکای شمالی مواجه بودند و سال گذشته، این شرکت توانسته بیش از ۲٫۵ میلیون گوشی از سری نورد در آمریکا به فروش برساند.

در مورد باقی مشخصات فنی این گوشی، خود وان پلاس صحبتی به میان نیاورده اما پیش‌بینی می‌شود که این محصول با چیپست اسنپدراگون 695 همراه باشد. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی اولترا واید را در بخش پشتی این گوشی نیز خواهیم داشت. ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را هم احتمالا در این محصول خواهیم دید. نکته عجیب که در شایعات دیده‌ایم، این است که این گوشی با اندروید 11 و رابط کاربری OxygenOS 11 همراه خواهد بود که برای محصولی در سال ۲۰۲۲ عجیب و دور از انتظار است! در نهایت هرچه باشد، وان پلاس نورد N20 احتمالا تا پایان ماه جاری میلادی به شکل رسمی معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)