خانهاخبار
آپدیت جدیدی برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد

آپدیت جدیدی برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد

اخیرا شاهد انتشار یک آپدیت جدید برای کنسول پلی استیشن 5 شرکت سونی هستیم که تغییرات چندان خاصی را به همراه ندارد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

اگر در یکی دو روز گذشته به سراغ کنسول پلی استیشن 5 خود رفته باشید؛ احتمالا پیغامی مربوط به دریافت و نصب آخرین نسخه فیرم‌ور این کنسول را مشاهده کرده‌اید. این آپدیت، نسخه 21.02-04.51.00 نام دارد.

همانند چند آپدیت اخیر کنسول پلی استیشن 5، در این نسخه نیز شاهد تغییرات خاصی نیستیم و گفته می‌شود که تنها عملکرد سیستم بهبود یافته است. آخرین نسخه‌ فیرم‌ور پلی استیشن 5 که تغییراتی اساسی را به همراه داشت، نسخه 21.02-04.00.00 بود که در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

image

 

نسخه ذکر شده، قابلیت اضافه کردن‌ حافظه‌های M.2 SSD به کنسول را به همراه داشت. در این آپدیت همچنین شاهد پشتیبانی از صدای سه بعدی برای اسپیکر‌های معمولی و اضافه شدن تگ‌های PS4 و PS5 به بازی‌ها بودیم که نسخه نصب شده از بازی را مشخص می‌کردند. تعامل با سایر کاربران از طریق بخش Game Base، بهبود یافته بود و طرفداران کسب تروفی‌ها نیز گزینه های بیشتری را برای ردگیری آنها در اختیار داشتند.

کاربران کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5، همچنان خواستار اضافه شدن ویژگی‌های بسیاری به سیستم عامل این کنسول هستند. این ویژگی‌ها شامل امکان تجربه بازی‌های پلی استیشن 1 تا پلی استیشن 3، قابلیت نگه داشتن دکمه پلی استیشن برای دسترسی به منوی پاور و همچنین اضافه شدن دوباره فولدرها می‌شوند.

در شب گذشته، شاهد برگزاری رویداد State of Play پلی استیشن نیز بودیم که تنها به مدت ۲۰ دقیقه طول کشید و به جز معرفی بسته الحاقی رایگان بازی Returnal و نمایشی از گیمپلی عنوان Forspoken، نکته جذاب دیگری در مورد آن وجود نداشت. این رویداد در صفحه یوتوب و توییچ پلی استیشن قرار گرفته و اگر در شب گذشته آن را از دست داده‌اید؛ می‌توانید حالا آن را مشاهده کنید.

image

 

درباره نرم افزار کنسول پلی استیشن 5 چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان با توجه به ضعف‌های دیده شده در این سیستم عامل حتی در مقایسه با کنسول پلی استیشن 4، سونی در این زمینه کم‌کاری کرده است؟ اگر از کاربران کنسول جدید سونی هستید؛ شما انتظار اضافه شدن چه ویژگی‌هایی را به سیستم عامل پلی استیشن 5 دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)