خانهاخبار
مشخصات فنی سری آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو شامل دوربین و تراشه آن‌ها لو رفت

مشخصات فنی سری آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو شامل دوربین و تراشه آن‌ها لو رفت

جدیدترین سری پرچمدار پرمیوم آنر قرار است در تاریخ 9 اسفند رونمایی شود.
۱۴۰۰/۱۲/۸

همانطور که می‌دانیم، سری آنر مجیک 4 شامل آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو قرار است در روز 28 فوریه مصادف با 9 اسفند معرفی شود. در همین راستا، چند هفته پیش بود که جزئیات مشخصات فنی این سری پرچمدار لو رفت. به علاوه، امروز نیز بار دیگر بخشی از مشخصات فنی سری آنر مجیک 4 در گزارشی که توسط MySmartPrice منتشر شده بود لو رفت که در ادامه مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

image

 

مشخصات فنی آنر مجیک 4 پرو

براساس این گزارش، آنر مجیک 4 پرو از نمایشگر 6.81 اینچی اولد فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد که میزبان سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود. قلب تپنده این پرچمدار پرمیوم نیز تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک است. همچنین آنر مجیک 4 پرو به احتمال زیاد از تشخیص چهره سه‌بعدی نیز بهره می‌برد.

در بخش دوربین، آنر مجیک 4 پرو مجهز به دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی f/2.2 و دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی f/3.5 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال و زوم پریسکوپی 100 برابری دیجیتالی است. در پنل جلویی آن نیز دوربین فوق عریض سلفی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 قرار دارد.

image

 

منبع تغذیه این گوشی هوشمند باتری 4600 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی باسیم و شارژ 50 واتی بی‌سیم است. در بخش نرم‌افزار، آنر مجیک 4 پرو از اندروید 12 برپایه رابط کاربری Magic UI 6.0 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی آنر مجیک 4 پرو می‌توان به وزن 215 گرمی و پشتیبانی از صدای DTS:X اشاره کرد.

مشخصات فنی آنر مجیک 4

نسخه معمولی سری آنر مجیک 4 نیز به مانند برادر بزرگ‌تر خود از نمایشگر 6.81 اینچی اولد فول اچ‌ی پلاس و تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک بهره می‌برد. به علاوه، آنر مجیک 4 از دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با f/2.2 و دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با f/3.4 و با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال و زوم 50 برابری برخوردار خواهد بود.

image

 

 آنر مجیک 4 همچنین مجهز به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است که به احتمال زیاد لنز فوق عریض خواهد داشت. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 66 واتی است. از دیگر مشخصات آنر مجیک 4 می‌توان به اندروید 12 برپایه رابط کاربری Magic UI 6.0، وزن 200 گرمی و صدای DTS:X اشاره کرد.

متأسفانه هنوز جزئیات حافظه رم و حافظه داخلی سری آنر مجیک 4 منتشر نشده است ولی براساس گزارش‌های قبلی، سری آنر مجیک 4 از حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 بهره خواهد برد. به علاوه، به دلیل آن که سری آنر مجیک 4 در رده پرچمدار پرمیوم عرضه خواهد شد می‌توان انتظار داشت که این سری پرچمدار در حافظه رم تا 12 گیگابایت و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت روانه بازار شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)