خانهاخبار
گوشی مقرون به صرفه TCL 20 R معرفی شد

گوشی مقرون به صرفه TCL 20 R معرفی شد

شرکت تی سی ال اخیرا گوشی مقرون صرفه جدیدی را معرفی کرده که 20 R نام داشته و از 5G نیز پشتیبانی می‌کند.
۱۴۰۰/۶/۱۷

شزکت چینی تی سی ال در روز گذشته با معرفی گوشی جدید و مقرون به صرفه 20 R، سری گوشی‌های 20 را در بازار‌های اروپایی گسترش داده است. این گوشی قیمت مناسبی دارد و در واقع ارزان‌ترین گزینه در بین سری TCL 20 محسوب می‌شود.

در زمینه مشخصات سخت افزاری، این گوشی با نمایشگر ۶.۵۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز روانه بازار می‌شود. نرخ حساسیت به لمس این نمایشگر، ۱۸۰ هرتز بوده و روشنایی آن نیز به ۵۰۰ نیت می‌رسد. TCL 20 R از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 700 به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این گوشی از نسل پنجم اینترنت همراه یا همان 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

image

دوربین این گوشی از نوع سه گانه بوده و شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره می‌شود. سنسور اثر انگشت تی سی ال 20 R در پشت آن قرار گرفته و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری آن، از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 11 روانه بازار خواهد شد. تی سی ال قول عرضه آپدیت‌های امنیتی به مدت سه سال و همچنین یک آپدیت اصلی اندروید به نسخه 12 را داده است.

گوشی TCL 20 R از انتهای ماه سپتامبر و در برخی کشور‌های اروپایی قابل دسترس است. این گوشی در کشور هلند، قیمتی معادل ۱۷۹ یورو را داشته و قرار است در ماه اکتبر به این کشور راه یابد. البته به نظر می‌آید که این گوشی در برخی مناطق نیز با قیمت بالاتر ۲۴۹ یورو عرضه خواهد شد.

درباره جدیدترین گوشی مقرون به صرفه شرکت تی سی ال چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)