خانهاخبار
شیائومی می میکس 4 در لیست گواهی TENAA دیده شد

شیائومی می میکس 4 در لیست گواهی TENAA دیده شد

پس از ماه‌ها شایعه درباره شیائومی می میکس 4، امروز این گوشی هوشمند با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت در لیست TENAA دیده شد.
۱۴۰۰/۵/۷

سرانجام پس از ماه‌ها گمانه زنی درباره جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی یعنی می میکس 4، امروز این گوشی هوشمند موفق شد گواهی چینی TENAA را کسب کند و یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک شود. شایان ذکر است که حدودا نه روز پیش، شیائومی می میکس 4 با شناسه دستگاه 2106118C همراه با دو محصول دیگر این شرکت در لیست گواهی 3C دیده شده بود. 

image

 

براساس اطلاعات افشا شده از گواهی TENAA، شیائومی می میکس 4 در دو مدل رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین می میکس 4 از دو سیم‌کارت 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. شایعات گذشته نیز افشا کرده اند که شیائومی می میکس 4 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 و شارژ سریع 120 واتی بهره خواهد برد. 

image

از دیگر مشخصات قابل توجه این دستگاه می‌توان به دوربین سلفی زیر نمایشگر و جدیدترین نسخه رابط کاربری MIUI یعنی MIUI 13 اشاره کرد. براساس این مشخصات می‌توان شیائومی می میکس 4 را در حد و اندازه یک پرچمدار دانست که با مشخصات فنی و ظاهری قابل توجه عرضه خواهد شد. البته ذکر این نکه ضروری است که براساس رندرهای لو رفته از شیائومی می میکس 4، در قاب پشتی این دستگاه و کنار دوربین ها یک نمایشگر ثانویه وجود دارد.

درنهایت باید اشاره کرد که براساس اخرین شایعات منتشر شده شیائومی می میکس 4 قرار است در بازه زمانی مرداد ال شهریور و در کنار رابط کاربری MIUI 13 رونمایی و معرفی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)