خانهاخبار
ایکس باکس کلود گیمینگ اکنون از طریق مرورگر iOS و مک در دسترس است

ایکس باکس کلود گیمینگ اکنون از طریق مرورگر iOS و مک در دسترس است

مایکروسافت سرویس کلود گیمینگ را برای پلتفرم اپل هم راه‌اندازی کرده و کاربران اپلی می‌توانند از آن استفاده کنند
۱۴۰۰/۴/۸

امروز مایکروسافت اعلام کرد که سرویس Xbox Cloud Gaming را از طریق وب برای دستگاه‌های اپلی و همچنین رایانه‌های رومیزی راه‌اندازی می‌کند. این سرویس هم‌اکنون در ۲۲ کشور دنیا در دسترس است و مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

برای دسترسی به این سرویس باید از طریق مرورگر مایکروسافت اج، کروم و یا سافاری در گجت‌های اپلی مثل آیپد و آیفون و مک، اقدام کرد. برای این کار کاربران می‌توانند به سایت xbox.com/play سری بزنند. اگر از قبل مشترک سرویس Game Pass Ultimate هستید، می‌توانید در همین شروع کار از ۱۰۰ بازی متنوع بهره ببرید. مایکروسافت می‌گوید این بازی ها روی کلود و روی سخت‌افزار سفارشی ایکس باکس سری ایکس اجرا می‌شود و می‌توان بازی‌ها را با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بازی کرد.

image

شما قادر خواهید بود با استفاده از کنترلرهای بلوتوثی موجود در بازار مثل کنترلر خود ایکس باکس بازی کنید و از دیگر انواع کنترلر که می‌توانید به دستگاه خود وصل کنید، بهره ببرید. همچنین در تلفن همراه هم ممکن است بتوانید برای ۵۰ عنوان بازی، از جسچرهای لمسی استفاده کنید. فهرست کشورهای پشتیبانی کننده از این سرویس در حال حاضر شامل اتریش، بلژیک، کانادا، چک، دانمارک، فرانسه، آلمان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، کره، هلند، نروژ، لهستان، پرتقال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، انگلستان و آمریکا می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)