خانهاخبار
سونی کنترلر بازی دوال سنس را در رنگ‌های مشکی و قرمز معرفی کرد

سونی کنترلر بازی دوال سنس را در رنگ‌های مشکی و قرمز معرفی کرد

مدتی پیش خبری از احتمال معرفی دسته بازی دوال سنس در رنگ‌های جدید شنیدیم و حالا شرکت سونی از این کنترلر در رنگ‌های مشکی و قرمز رونمایی کرده است.
۱۴۰۰/۲/۲۳

شرکت سونی بالاخره از رنگ‌های جدید دوال سنس، دسته بازی پلی استیشن 5 رونمایی کرد. این رنگ‌ها مشکی و قرمز بوده و از ماه ژوئن به بازار عرضه خواهند شد.

image

 

یکی از مقامات پلی‌ استیشن به نام ایزابل توماتیس در پلی استیشن بلاگ چنین نوشته است:

« رنگ مشکی یا همان Midnight Black شامل دو سایه مختلف از رنگ مشکی به همراه خاکستری روشن بوده و مانند دید ما از ستارگان در آسمان شب است. رنگ قرمز Cosmic Red نیز ترکیب زیبایی از رنگ‌های قرمز و مشکی داشته و از رنگ قرمز دیده شده در کهکشان‌ها برای طراحی آن الهام گرفته‌ایم. »

رنگ‌های جدید کنترلر دوال سنس از ماه ژوئن در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت؛ البته احتمالا تاریخ عرضه آن در مناطق مختلف متفاوت است. دوال سنس سفید در حال حاضر ۷۰ دلار قیمت دارد ولی سونی هنوز قیمت این دو رنگ‌ جدید را اعلام نکرده است. این کنترلرها هنوز برای پیش سفارش نیز در دسترس قرار ندارند.

image

 

یکی دیگر از مقامات پلی استیشن به نام لیو کاردوسو درباره انتخاب این رنگ‌ها چنین می‌گوید:

« هدف اصلی ما به هیجان آوردن و غافلگیری طرفدارانمان است و این رنگ‌ها را نیز به همین جهت و با دقت فراوانی انتخاب کرده‌ایم. ما می‌خواستیم تا این رنگ‌ها به یکدیگر شبیه بوده و همچنین با کنسول پلی استیشن 5 و دوال سنس اصلی نیز از نظر طراحی هماهنگ باشند؛ به همین دلیل کهکشان‌ها را برای طراحی آنها منبع الهام خود قرار دادیم. »

یکی از طراحان به نام ساتوشی اویاگی به رنگ دکمه‌ها و جزئیات آنها که برای سازگاری با رنگ‌های جدید شاهد تغییراتی بوده اشاره کرده است:

« رنگ‌های Midnight Black و Cosmic Red هر دو شامل سایه‌ای بسیار محو و جزئی از رنگ آبی هستند که موجب خاص بودن آنها می‌شود. این سایه در دوال سنس اصلی نیز دیده می‌شد و به همین دلیل طراحی هر سه کنترلر به یکدیگر شبیه است. طراحی دکمه‌ها نیز برای سازگاری بیشتر با رنگ‌های جدید تغییر کرده است. ما امیدواریم که این رنگ‌های جدید موجب شادی هواداران پلی استیشن شوند. »

image

 

دسته بازی دوال سنس یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی در آمریکا بوده و عرضه این رنگ‌های جدید نیز احتمالا به فروش بیشتر آن کمک خواهند کرد. پلی استیشن 5 نیز تا به حال بسیار موفق ظاهر شده و توانسته تا ۷.۸ میلیون دستگاه فروش داشته باشد؛ در صورت ادامه این روند، این کنسول خواهد توانست از نسل پیشین یعنی پلی استیشن 4 از نظر فروش پیشی بگیرد. سونی نیز به تازگی اعلام کرده که در حال طراحی ۲۵ بازی جدید برای این کنسول بوده که بسیاری از آنها، شامل سری‌های جدید هستند.

درباره رنگ‌های جدید دسته بازی دوال سنس چه فکر می‌کنید؟ آیا طراحی آنها را می‌پسندید یا ترجیح می‌دادید تا سونی از رنگ‌های دیگری استفاده می‌کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)