خانهاخبار
نتایج بنچمارک محصولی از کمپانی نوبیا منتشر شد

نتایج بنچمارک محصولی از کمپانی نوبیا منتشر شد

شرکت nubia در حال تولید محصولی با پردازنده اسنپدراگون 888 است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۴

شیائومی اوایل هفته گذشته، اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 را با عنوان Mi 11 به دنیای تکنولوژی معرفی کرد و حالا نوبت به دومین محصول رسیده است. البته محصولات زیادی در این صف برای معرفی شدن ایستاده‌اند و باید ببینیم که کدام یک از آن‌ها، زودتر از دیگری وارد این عرصه شده و نام خود را به عنوان دومین گزینه به ثبت می‌رساند.

کمپانی نوبیا، یکی از این برندها است که قصد دارد تا یکی از محصولات سری Z که به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز شده را در آینده نزدیک رونمایی و روانه بازار کند. در حالی که منتظر مشخص شدن برخی مشخصات سخت‌افزاری این محصول بودیم، گوشی هوشمندی با شماره ساخت NX669J تحت برند نوبیا امروز در وب سایت گیک بنچ رویت شد که به پردازنده اسنپدراگون 888، هشت گیگابایت رم و به صورت پیش فرض، به یازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید مجهز است.

image

 

در حالی که محصولی از سری Z به عنوان یکی از گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 توسط مسئولان نوبیا عنوان شده است، اما به نظر می‌رسد که اسمارت فون یاد شده با شماره ساخت NX669J در واقع Red Magic 6 باشد که ماه گذشته، تصویر پنل پشتی الکتروکرومیک آن منتشر شد. مطمئنا در روزهای آینده، اطلاعات دقیق تری در مورد این محصول با شماره ساخت NX669J در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)