خانهاخبار
سامسونگ پست مربوط به تمسخر اپل را از فیس بوک حذف کرد!

سامسونگ پست مربوط به تمسخر اپل را از فیس بوک حذف کرد!

این برند کره‌ای، ظاهرا از روی تصمیم جنجالی اپل کپی برداری خواهد کرد!
۱۳۹۹/۱۰/۴

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که هنگام رونمایی از خانواده آیفون 12 و حذف آداپتور شارژر از درون جعبه این محصولات، کمپانی سامسونگ با ارسال پستی در شبکه اجتماعی فیس بوک، به تمسخر برند اپل و این تصمیم جنجالی آن‌ها پرداخت. اما حالا در اقدامی بی سابقه، آن‌ها این پست تمسخر آمیز را از روی صفحه فیس بوک خود حذف کرده و ظاهرا قصد دارند تا از روی این تصمیم کپی برداری کرده و آداپتور شارژر را از درون جعبه محصولات سری اس 21 حذف کنند!

پس از معرفی خانواده آیفون 12 و در پی حذف آداپتور شارژر از جعبه این محصولات، شرکت‌هایی مانند سامسونگ و شیائومی این اقدام را مورد تمسخر قرار داده و با ارسال پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، این اقدام را محکوم کردند. تصویر پست کمپانی سامسونگ در مورد این موضوع را در این قسمت مشاهده خواهید کرد:

image

 

در متن این پست آمده است:

محصولات گلکسی، چیزی که دنبال آن هستید را به شما می‌دهند. از ابتدایی ترین مورد، یعنی شارژر گرفته تا بهترین دوربین، باتری، حافظه و حتی نمایشگر 120 هرتزی.

اما گزارش‌ها و شواهد و قراین حاکی از آن است که خانواده گلکسی اس 21 سامسونگ مانند آیفون های جدید اپل، بدون آداپتور شارژر در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. GizChina و HTTech گزارش داده‌اند که پست یاد شده در شبکه اجتماعی فیس بوک با متن زیر، جایگزین شده است:

این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست. چنین موضوعی به دلیل تغییر وضعیت آن برای مشاهده توسط افرادی خاص، یا تغییر وضعیت نمایش آن به صورت عمومی یا حذف شدن این مطلب رخ داده است.

image

 

اپل با عرضه آیفون 12، آداپتور شارژر و ایرپاد‌های لایتنینگ را از درون جعبه این محصولات حذف کرد و تنها آیفون به همراه کابل شارژر، در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. چنین اقدامی باعث می‌شود تا دو میلیون تن کربن به صورت سالانه ذخیره شود. همین موضوع باعث شده تا جعبه آيفون‌های جدید نیز بسیار کوچک‌تر از قبل شده و کوپرتینویی‌ها در حمل و نقل‌های خود، می‌توانند ۷۰ درصد محصول بیشتری را جابجا نمایند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)