خانهاخبار
ریلمی 7 5G با دیمنسیتی 800U و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

ریلمی 7 5G با دیمنسیتی 800U و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

جدیدترین موبایل ریلمی تلفن میان‌رده‌ای با پشتیبانی از 5G است که از مشخصات پایه مدل‌های قبلی این خانواده استفاده می‌کند و با نمایشگری 120 هرتزی از راه می‌رسد.
۱۳۹۹/۸/۳۰

ریلمی امروز از تلفن هوشمند جدید و جذابی برای بازارهای اروپایی و هند رونمایی کرد که Realme 7 5G نام دارد. این موبایلِ مقرون به صرفه‌ی 5G از چیپست دیمنسیتی 800U استفاده می‌کند که توسط شرکت مدیاتک تولید شده است.

چیپست ۷ نانومتری این شرکت مودم مجتمع 5G دارد و از دو سیم کارت نسل پنجمی پشتیبانی می‌کند. پردازنده مرکزی آن مجهز به دو هسته قدرتمند کورتکس A76 با سرعت کلاک ۲.۴ گیگاهرتز و شش هسته کورتکس A55 با سرعت کلاک ۲.۰ گیگاهرتز است. ریلمی 7 5G با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

نسخه 5G ریلمی 7 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. در گوشه سمت چپ این صفحه حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسی قرار گرفته و حسگر اثر انگشت نیز زیر دکمه پاور تعبیه شده است.

در قاب عقب این گوشی دوربین چهارگانه‌ای وجود دارد که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور 1/1.73 و دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای و دیافراگم f/2.3 و دو لنز ۲ مگاپیکسلی از نوع مونوکروم و ماکرو است.

ریلمی 7 5G با اندروید ۱۰ و پوسته Realme UI به بازار می‌آید. این دستگاه یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد. ریلمی موبایل جدید خود را در مدل پایه ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۷۹ پوند به فروش می‌رساند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)