خانهاخبار
آیفون تاشو سال 2022 جای آیپد مینی را می‌گیرد

آیفون تاشو سال 2022 جای آیپد مینی را می‌گیرد

بر اساس گزارشی تازه گفته شده که اپل آیفون تاشو را دو سال دیگر معرفی می‌کند و پس از معرفی این دستگاه آیپد مینی را از رده خارج خواهد کرد.
۱۳۹۹/۸/۲۲

وب‌سایت The Verifier در گزارشی اختصاصی می‌گوید آیفون تاشوی اپل در سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. شایعات پیرامون این دستگاه چند وقتی است که در فضای آنلاین به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که اپل در حال آزمایش محصول مذکور با نمونه نمایشگرهای سامسونگ است.

حال، مطابق گزارش امروز ظاهرا آیفون تاشو ترکیبی از آیفون معمولی و آیپد مینی خواهد بود. این گزارش با شایعه‌ای تطابق دارد که پیش‌تر گفته بود آیفون تاشو بیشتر شبیه یک آیپد تاشو با سیستم عامل iPadOS خواهد بود. به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد پس از معرفی آیفون تاشو روند تولید و فروش آیپد مینی را متوقف کند.

انتظار می‌رود که اولین آیفون تاشو با حداقل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود و مدل پایه آن ۱۴۹۹ دلار قیمت داشته باشد. این دستگاه احتمالا در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود. با این حال، نمی‌توانیم به‌طور حتم به این گزارش اعتماد کنیم چون قیمتی برای این دستگاه اعلام شده که برای اولین موبایل تاشوی اپل بیش از حد منصفانه به نظر می‌رسد.

ظاهرا بدیهی است که اپل در آینده دور یا نزدیک دستگاهی منعطف را راهی بازار کند. این شرکت تاکنون پتنت‌های گوناگونی را در این زمینه به ثبت رسانده است. سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این حوزه داشته و امیدوار است که در نسل بعدی تلفن‌های هوشمند پیشگام باشد. گفته می‌شود که در آینده گوشی‌های تاشو جای گوشی‌های معمولی را خواهند گرفت.

گوگل هم احتمالا مشغول کار روی پیکسل تاشویی است تا از قافله عقب نماند. ال‌جی و مایکروسافت نیز با رویکردی متفاوت به این حوزه ورود کردند ولی موفق نشدند توجه بخش بزرگی از بازار را به سمت خود جلب کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)