خانهاخبار
بنچمارک چیپست کایرین 9000 منتشر شد

بنچمارک چیپست کایرین 9000 منتشر شد

امروز شاهد انتشار مشخصات بنچمارک پردازنده Kirin 9000 بودیم.
۱۳۹۹/۷/۲۳

کمپانی هوآوی قصد دارد تا در تاریخ بیست و دوم اکتبر مصادف با اول آبان ماه، از اسمارت فون میت 40 رونمایی کند و به همین دلیل، شایعات پیرامون این محصول در رسانه‌های خبری در حال افزایش است. یکی از جذاب ترین قسمت‌های این گوشی هوشمند، تراشه کایرین 9000 خواهد بود که بر اساس فناوری پنج نانومتری طراحی و توسعه یافته است و مودم 5G را نیز با خود به همراه دارد.

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد درز تصویری از مشخصات بنچمارک این پردازنده هستیم.

image

 

محصولی از کمپانی هوآوی با شماره ساخت NOH-NX9 که به نظر می‌رسد مربوط به Mate 40 Pro باشد، امروز در گیک بنچ رویت شده که در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات 1020 و 3710 را کسب کرده است. در مقام مقایسه، باید بگوییم که چیپست اسنپدراگون 865 که در حال حاضر روی محصولات پرچمداری مانند گلکسی نوت 20 اولترا قرار گرفته است، در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات 900 و 3100 را کسب کرده است.

تراشه جدید کایرین به یک سی پی یو با توان 2.04 گیگاهرتز مجهز است که هسته‌های ARM A77 با توان 3.1 گیگاهرتز نیز مکمل آن خواهند بود. در لیست بنچمارک گیک بنچ، مشاهده می‌کنیم که اسمارت فون هوآوی به هشت گیگابایت رم مجهز بوده و نسخه دهم سیستم عامل اندروید نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

 

همچنین در یک تیزر ویدئویی و کوتاه که برای Mate 40 طراحی شده، نسل‌های پیشین سری میت هوآوی را در آن می‌بینیم. این فایل ویدئویی را می‌توان یک فلش بک جذاب از اولین نسل هوآوی میت که در سال 2013 معرفی شد به حساب آورد که تا محصول سال گذشته، یعنی سری Mate 30 ادامه خواهد داشت.

با توجه به این تیزر ویدئویی، به نظر شما آیا هوآوی می‌تواند با معرفی میت 40، مجددا به عرصه محصولات پرچمدار بازگشته و کاربران زیادی را در سرتاسر دنیا به سمت خود جذاب کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۹/۷/۲۳
ببخشید! با توجه به کدوم تیزر ویدیوئی؟! ???