خانهاخبار
رندر کامپیوتری ال‌جی K92 5G با ظاهری متفاوت فاش شد

رندر کامپیوتری ال‌جی K92 5G با ظاهری متفاوت فاش شد

افشاگر معروف، ایوان بلس، با انتشار رندری طراحی عجیب و منحصر به‌فرد LG K92 5G را فاش کرده است.
۱۳۹۹/۷/۱۴

ال‌جی به‌اندازه همتای کره‌ای خود بازیگر بزرگی در دنیای موبایل به‌حساب نمی‌آید، به‌همین خاطر به‌جای این‌که تمرکزش را بر رقابت در بازار گوشی‌های رده‌بالا بگذارد، بیشتر در بازار گوشی‌های میان‌رده و منحصر به‌فردی مثل ال‌جی وینگ فعالیت دارد. حالا بر اساس گزارشی تازه، به‌نظر می‌رسد که این شرکت به‌زودی می‌خواهد موبایلی نسل پنجمی به‌نام LG K92 5G را به بازار بفرستد.

گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده ال‌جی معمولا تحت عنوان محصولات سری Q و K معرفی می‌شوند. ال‌جی K92 5G نیز اولین موبایل 5G از سری K است که طراحی خاص و یکتایی دارد. بر اساس رندری که از این گوشی منتشر شده، می‌توانیم طرح ویژه قاب عقب آن را ببینیم. متاسفانه منبع این رندر اطلاعاتی را درباره مشخصات فنی آن فاش نکرده است.

با این حال، در گزارش‌های قبلی آمده بود که ال‌جی K92 5G از دوربین چهارگانه‌ای با چینش چهارگوش استفاده می‌کند و لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد. فلش LED این دستگاه در سمت راست قاب عقب قرار گرفته و از این حیث با بسیاری از محصولات موجود در بازار فرق می‌کند. علاوه بر این، شمای رنگی K92 دو تکه است و بخش بالایی بدنه پررنگ‌تر از بخش پایینی به نظر می‌رسد.

اگرچه ظاهرا جنس بدنه از شیشه و فریم دستگاه فلزی است، اما از روی این رندر نمی‌توانیم احتمال پلاستیکی بودن آن را به‌طور کامل رد کنیم. ال‌جی K92 5G خوشبختانه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد داشت تا طرفداران موسیقی را راضی کند.

در سمت چپ بدنه دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه‌ای مخصوص گوگل اسیستنت قرار گرفته و در سمت راست دستگاه می‌توانیم دکمه پاور را ببینیم که میزبان حسگر اثر انگشت خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)