خانهاخبار
ویوو Y51 با اسنپدراگون 665 و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

ویوو Y51 با اسنپدراگون 665 و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

نسخه جدید Vivo Y51 که قبلا در سال 2015 معرفی شده بود در واقع نسخه‌ای از X50 Lite است که از اسنپدراگون 665 استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۶/۲۷

ویوو در دسامبر سال ۲۰۱۵ تلفن هوشمندی به‌نام Y51 را معرفی کرد که از چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ استفاده می‌کرد و نمایشگری ۵ اینچی داشت. حالا امروز این شرکت به سراغ رونمایی از نسخه جدید Y51 رفته و دستگاهی با چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ را معرفی کرده که ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۱۰ دارد.

image

ویوو Y51 دارای نمایشگری ۶.۳۸ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD است که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته و در بالا ناچی برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود. در قاب عقب این گوشی ماژولی لوزی‌شکل پیداست که یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد. در کنار این چهار لنز یک فلش LED قرار گرفته و کمی پایین‌تر می‌توانیم عبارت Camera & Music را ببینیم.

انرژی این گوشی از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. ویوو Y51 شباهت بالایی به X50 Lite دارد که چند ماه پیش معرفی شده بود. این تلفن هوشمند در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید به بازار می‌آید و قیمت پایه آن ۲۲۰ دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)