خانهاخبار
قیمت، رندر، مشخصات و تاریخ عرضه هوآوی FreeBuds Pro لو رفت

قیمت، رندر، مشخصات و تاریخ عرضه هوآوی FreeBuds Pro لو رفت

وب‌سایت WinFuture در گزارش جدیدش اطلاعات مفصلی را درباره فری بادز پرو منتشر کرده است. این دستگاه ظاهری شبیه ایرپاد پرو دارد.
۱۳۹۹/۶/۱۶

اوایل ماه گذشته فهرستی از دستگاه‌های آتی هوآوی فاش شد. در میان محصولات حاضر در این فهرست نام FreeBuds Pro هم دیده می‌شد که هوآوی اخیرا گفته آن را در تاریخ ۲۰ شهریور در چین معرفی می‌کند. حالا گزارشی منتشر شده که طراحی، مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه این ایرباد بی‌سیم را لو می‌دهد.

هوآوی برخلاف زیربرند آن‌ها یعنی آنر، هیچ محصول جدیدی را در نمایشگاه IFA 2020 معرفی نکرد. ولی گزارش وب‌سایت WinFuture نشان می‌دهد که محصولات جدید این شرکت طی روزهای آینده معرفی می‌شوند و فروش آن‌ها از ماه اکتبر آغاز می‌گردد.

یکی از این محصولات هوآوی واچ فیت است که هفته پیش در امارت معرفی شد. دو محصول بعدی واچ GT2 پرو و فری‌بادز پرو هستند. اطلاعات مربوط به ساعت هوشمند آن‌ها دو روز پیش فاش شد و حالا نوبت به ایرباد بی‌سیم هوآوی رسیده است.

image

ایرباد بی‌سیم آتی هوآوی با الهام از ایرپاد پرو ساخته شده است. این دستگاه از تراشه Kirin A1 استفاده می‌کند و تقریبا در همان تاریخی معرفی می‌شود که پارسال FreeBuds 3 از راه رسید. این دستگاه از بلوتوث ۵.۲ و حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد. هر گوشی سه میکروفن و یک باتری ۵۲.۵ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

فری‌بادز پرو در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای وارد بازار می‌شود. دسته این محصول کوچک‌تر از فری‌بادز ۳ است و اسم برند HUAWEI روی آن حک شده. با نگاه به کیس شارژر هم می‌توانیم ببینیم که اندازه آن نسبت به مدل سال قبل کوچک‌تر شده است.

قیمت فری‌بادز پرو در بازار اروپا از ۱۵۰ یورو شروع می‌شود و برای عرضه باید منتظر ماه اکتبر امسال باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)