خانهاخبار
لپ‌تاپ‌های مجیک‌بوک آنر با پردازنده سری Ryzen 4000 به‌روز شدند

لپ‌تاپ‌های مجیک‌بوک آنر با پردازنده سری Ryzen 4000 به‌روز شدند

آنر در برلین آلمان از نسخه جدید مجیک‌بوک‌های جدید خود با پردازنده‌های سری Ryzen 4000 پرده برداشت. در مراسم این شرکت از سه لپ‌تاپ رونمایی شد.
۱۳۹۹/۶/۱۵

آنر در خلال رویداد خود در نمایشگاه IFA 2020 از جدیدترین به‌روزرسانی لپ‌تاپ‌های سری مجیک‌بوک خود رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی مجیک‌بوک هستند که چند ماه پیش معرفی شده بودند و حالا با پردازنده‌های سری AMD Ryzen 4000 به‌روز می‌شوند.

با وجود این‌که همه این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های سری رایزن ۴۰۰۰ استفاده می‌کنند، ولی مدل‌های مجیک‌بوک پرو با پردازنده سری H از راه می‌رسند. پردازنده‌های سری H معمولا بر قدرت و عملکرد بهتر تمرکز دارند، در حالی که سری U برای لپ‌تاپ‌های ظریف و سبک هستند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

MagicBook Pro

مجیک‌بوک پرو جدید آنر با Ryzen 5 4600H عرضه می‌شود که ۶ هسته ۱۲ رشته‌ای با گرافیک Radeon دارد. این لپ‌تاپ با ۱۶ گیگابایت رم دوکاناله و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD عرضه می‌شود. نمایشگر مجیک‌بوک پرو جدید ۱۶.۱ اینچی FHD است و با نسبت صفحه به بدنه ۹۰ درصدی تمام طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. وزن این دستگها ۱.۷ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۶.۹ میلی‌متر است.

image

MagicBook 14 & 15

مجیک‌بوک ۱۴ و ۱۵ نسخه جدید محصولاتی هستند که در برهه زمانی MWC امسال معرفی شدند. این دو لپ‌تاپ با پردازنده Ryzen 5 4500U به بازار می‌آیند و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD خواهند داشت. البته پیکربندی هر دستگاه با توجه به بازار هدف فرق می‌کند.

MagicBook 14

تنها تفاوت بین مجیک‌بوک ۱۴ و ۱۵ در اندازه نمایشگر آن‌هاست. هر دو دستگاه سه درگاه USB 3.2 Gen 1، یک درگاه USB-C برای شارژ، یک درگاه HDMI 2.0 و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارند. این محصولات با بلوتوث ۵.۰ عرضه می‌شوند و وبکمی دارند که در کیبوردشان مخفی شده است. به‌علاوه، هر دو دستگاه در زیر دکمه پاور حسگر اثر انگشت دارند.

MagicBook 15

مجیک‌بوک ۱۴ و ۱۵ دارای وضوح تصویر یکسانی هستند ولی اندازه باتری‌شان متفاوت است. مدل کوچک‌تر از باتری ۵۶ وات‌ساعتی استفاده می‌کند، ولی در کمال تعجب بر روی مدل بزرگ‌تر باتری ۴۲ وات‌ساعتی قرار گرفته است.

قیمت و تاریخ عرضه

مجیک‌بوک پرو با Ryzen 5 4600H از ۱۷ شهریور با قیمت ۸۹۹ یورو وارد بازار آلمان می‌شود. در آن سو، مجیک‌بوک ۱۴ در تاریخ ۱۳ شهریور به بازار می‌آید و قیمت آن ۷۴۹ یورو است. مجیک‌بوک ۱۵ اما کمی دیرتر از راه می‌رسد و در ماه اکتبر با قیمت ۶۹۹ یورو عرضه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)