خانهبررسی‌ها
بررسی Huawei P40 Pro

بررسی Huawei P40 Pro

پی 40 پرو یکی از جدیدترین گوشی‌های هوآوی است که در بخش دوربین حرف‌های زیادی برای گفتن دارد به سبب اینکه همیشه خانواده پی هوآوی از نظر دوربین اهمیت زیادی داشتند و هوآوی به این بخش در این خانواده توجه زیادی داشته. در این بررسی ما این گوشی را نه تنها از نظر دوربین بلکه از جهات دیگر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۹/۵/۲۹

تحریم گوگل علیه هوآوی کار را برای هوآوی سخت کرد اما به نظر میر سد که هوآوی به خوبی خودش را با این موضوع سازگار کرده. هوآوی از نظر سخت‌افزاری گوشی‌هایی تولید می‌کند که حرف‌های زیادی برای گفتن به خصوص در بخش دوربین دارند.

امروز می‌خواهیم یکی از گوشی‌های خانواده P را برای شما بررسی کنیم که دوربین بخش مهمی برایشان به‌حساب می‌آید. پی 40 پرو گوشی‌ای است که امروز در این ویدیو با تمام جزئیات آن آشنا می‌شویم و در مورد مزایا و معایبش صحبت می‌کنیم.

image

 

طراحی

هوآوی تلاش زیادی کرده تا P40 Pro گوشی‌ای خوش ساخت و زیبا باشد و به خوبی هم از پس این کار برآمده.

پی 40 پرو در قاب پشتی خودش شیشه را می‌بیند که طراحی آیینه‌ای دارد و حس لوکس بودن را به خوبی به کاربر القا می‌کند. فریم دستگاه هم از فلز ساخته شده اما در لبه‌های گوشی برش‌های بسیار زیبایی خورده که باعث شده ظاهر گوشی از آن حالت خسته کننده بودن دربیاید.

image

 

لبه‌های صفحه‌نمایش خمیدگی دارند که برخلاف بسیاری از گوشی‌ها با صفحه‌نمایش خمیده این خمیدگی در بخش‌های بالا و پایین گوشی هم دیده می‌شود و تا روی فریم بالایی و پایینی کشیده شده‌اند.

فقط لبه‌ها هستند که فریم روی صفحه‌نمایش آمده که همان‌طور که گفتیم ظاهر مدرنی را برای قاب جلویی به همراه آورده. 

image

رنگ‌های جالبی برای این گوشی در نظر گرفته شده که ما رنگ مشکی را در اختیار داریم که البته مشکی نیست و بیشتر می‌توان گفت که طوسی رنگ است؛ اما به هر حال اسمش مشکی است که اثرانگشت را خیلی زیاد جذب می‌کند اما خب به همان نسبت هم سریع از رویش پاک می‌شوند.

نسبت ابعاد پی 40 پرو واقعا خوب است. این جا گوشی‌ای داریم که پهنایش نسبت به طولش خیلی متناسب است و اندازه ناقصی ندارد. P40 Pro وزن زیادی دارد و 209 گرم است و ضخامتش هم کم نیست و 9 میلی‌متر است؛ با وجود این به خاطر حاشیه‌های خیلی خیلی کم صفحه‌نمایش بزرگی که برای گوشی در نظر گرفته شده باعث نشده که گوشی‌ای بد دست داشته باشید و پی 40 پرو گوشی‌ای است که به‌راحتی با یک دست هم می‌شود با آن کار کرد.

در مورد بالانس وزنی می‌توان گفت که پی 40 پرو ایراداتی دارد به خاطر اینکه دوربین‌ها وزن زیادی را برایش به همراه آورده‌اند و این سبب شده که گوشی معمولا به یک طرف لنگر بیندازد. 

image

جزئیات گوشی

سمت راست کلیدهای ولوم و پاور قرار گرفتند که کلید پاور روی خودش رنگ نارنجی می‌بیند اما از نظر طراحی تفاوتی با کلید ولوم ندارد. بالای گوشی درگاه اینفرارد کنار میکروفون دوم دیده می‌شود. سمت چپ هیچ گزینه‌ای نیست و پایین گوشی درگاه ارتباطی تایپ سی کنار اسپیکر میکروفون اصلی و درگاه سیم‌کارت‌ها قرار گرفته. 

image

بیرون‌زدگی قابی که برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده زیاد است و خب این کاملا طبیعی است به سبب اینکه از لنز تلفوتو این جا استفاده شده که قابلیت زوم بالایی دارد. جزئیات دیگری در قاب پشتی به جز دوربین اصلی نیست و واقعا طراحی زیبایی دارد.

image

جلوی گوشی هم صفحه‌نمایش فضای زیادی از قاب جلو را در اختیار گرفته اما بالای خودش بریدگی‌ای دارد که اندازه‌اش بزرگ است. در این بریدگی دوربین سلفی تابش دهنده اینفرارد و لنز تایم آو فلایت را می‌بینیم که به این‌ها باید سنسور نور را هم اضافه کنیم. با این همه جزئیات هوآوی چاره‌ای نداشته جز اینکه بریدگی را تا این حد بزرگ در نظر بگیرد. 

همان‌طور که مشاهده کردید هیچ صحبتی از خروجی صدای مخاطب نکردیم به سبب اینکه مثل پی 30 پرو هوآوی باز هم برای اینکه فضایی اشغال نشود از همان تکنولوژی تولید صدا با ویبره زدن به صفحه‌نمایش برای انتقال صدای مخاطب استفاده کرده که در این بخش عملکرد خوبی از خودش نشان می‌دهد و کاملا راضی کننده است.

image

صفحه‌نمایش

پی 40 پرو اولین گوشی هوآوی است که نرخ نوسازی 90 هرتزی دارد. صفحه‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده از نوع اولد است که اندازه بزرگی دارد و 6.58 اینچی است. این صفحه‌نمایش رزولوشن 1200 در 2640 پیکسل دارد و تراکم پیکسلی‌اش 441 پیکسل در هر اینچ است.

در صفحه این گوشی رنگ‌ها فوق‌العاده زیبا نمایش داده می‌شوند و از آن مهم‌تر این است که همه چیز کاملا شفاف نمایش داده می‌شود و از دیدن صفحه لذت می‌برید.

image

از نظر نور صفحه پی 40 پرو جزو صفحه‌های پر نور نیست و خیلی از رقبایش صفحه‌نمایش پرنورتری دارند اما هر چه نباشد صفحه یک گوشی پرچم‌دار را داریم و مشکلی بابت مشاهده محتوا در نور باز وجود ندارد و نور صفحه به اندازه‌ای زیاد هست که تمام محتوایی که روی صفحه‌نمایش پخش می‌شود در محیط باز کاملا واضح و بدون مشکل قابل مشاهده باشد. 

همان‌طور که اول بخش صفحه‌نمایش اشاره کردیم این اولین گوشی هوآوی است که به صفحه با نرخ نوسازی 90 هرتزی مجهز است اما چه معنایی می‌دهد؟

این یعنی اینکه وقتی صفحه اصلی را چپ و راست می‌کنید یا در حال حرکت در منوها اسکرول می‌کنید یا در یک بازی هستید که صحنه‌های مختلفی دارد و دائم این صفحه عوض می‌شود همه چیز خیلی روان‌تر از صفحه‌های 60 هرتزی است و این روان بودن کاملا خودش را دارد نشان می‌دهد و کاملا حسش می‌کنید.

در بخش تنظیمات صفحه‌نمایش می‌توانید نرخ نوسازی تصویر را کاهش دهید و روی همان 60 هرتز بگذارید اما اصلا توصیه نمی‌کنیم اینکار را انجام دهید به سبب اینکه رفرش ریت 90 هرتزی خیلی لذت بخش است. 

image

به لطف استفاده از صفحه‌نمایش امولد آلویز آن هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که به کمک آن می‌توانید روی صفحه خاموش گوشی اطلاعاتی را مشاهده کنید که نیاز شما به باز کردن قفل صفحه را کاهش می‌دهد و چند حالت و استایل مختلف هم برایش در نظر گرفته شده. 

قابلیت دارک مود هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که به کمک آن می‌توانید در محیط کم نور صفحه‌ای تاریک را داشته باشید که باعث می‌شود فشار کمتری به چشمان وارد شود نکته اینجاست که قابلیت شخصی‌سازی برای این بخش وجود ندارد و فقط می‌توانید آن را خاموش یا روشن کنید. 

سخت‌افزار

چیپی که برای این گوشی پرچم‌دار در نظر گرفته شده قوی ترین چیپ ساخت هوآوی است این چیپ کایرین 990 نام دارد که روی خودش پردازنده‌ای 8 هسته‌ای دارد به همراه نسخه‌های 128 256 و 512 گیگابایتی که ما اینجا نسخه 256 گیگابایتی را داریم که ابتدای کار به 226 گیگابایتیش دسترسی دارید. حافظه رم هم در این گوشی فقط در نسخه 8 گیگابایتی عرضه می‌شود. 

پی 40 پرو در اجرای هیچ برنامه و بازی‌ای کم نمی‌آورد و خیلی خوب می‌توانید روی عملکردش حساب کنید. هم برای انجام کارهای روزمره گوشی‌ای فوق‌العاده به‌حساب می‌آید و هم برای بازی‌های سنگین محصولی کاملا مناسب است. 

بازی‌های کال آو دیوتی موبایل، فورتنایت و پابجی موبایل به بهترین شکل ممکن روی این گوشی اجرا می‌شوند.

image

 داغ کردن خیلی کم در این گوشی دیده می‌شود و تمام بخش‌های گوشی به یک نسبت داغ می‌کنند ولی واقعا این‌قدر نیست که در طول استفاده طولانی و سنگین حسش کنید.

امنیت

امنیت در این گوشی بخش مهمی است هوآوی از سنسور اثرانگشت داخل صفحه‌نمایش برای این گوشی استفاده کرده این سنسور عملکرد خیلی خوبی دارد در مدت زمان خیلی کمی می‌توانید اثرانگشت را شناسایی کند و برایش هم تفاوتی نمی‌کند که انگشت را از کدام سمت روی آن بگذارید.

image

تشخیص چهره بخش مهمی در این گوشی به‌حساب می‌آید هوآوی اینبار امنیت را فدای شکل ظاهری نکرده و برایش اهمیتی نداشته که بریدگی بالای صفحه‌نمایش چقدر بزرگ باشد فقط خواسته که تشخیص چهره به بهترین شکل ممکن امن باشد و یک دوربین تایم آو فلایت به همراه تابش دهنده اینفرارد را در این بخش جا داده تا کاربران خیالشان از امنیت تشخیص چهره کاملا راحت باشد.

image

نرم افزار

سیستم‌عامل دستگاه اندروید نسخه 10 است که رابط کاربری اموشن یو آی نسخه 10 روی آن نصب شده.

این رابط کاربری قابلیت شخصی‌سازی خیلی خوبی دارد و ظاهر آیکون‌ها و ظاهر کلی نرم افزار هم کاملا شیک است.

اما پی 40 پرو یک تفاوت با گوشی‌های اندرویدی دیگر دارد!

با وجود اینکه سیستم‌عامل اندروید است اما هوآوی به خاطر تحریم گوگل اجازه استفاده از سرویس‌های موبایلی گوگل را روی این گوشی نداشته و در عوض شاهد استفاده از سرویس موبایلی هوآوی هستیم.

این موضوع مشکلاتی را برای هوآوی و گوشی‌هایش به وجود آورد اما در نهایت مشکلی نیست که قابل حل نباشد.

image

نکته مهم در مورد نصب برنامه‌هاست که باید از جایی به جز پلی استور برای نصب برنامه‌ها استفاده کنید خوشبختانه اندروید این امکان را به کاربران می‌دهد که برنامه‌ها را به جز پلی استور از بازارهای دیگر هم نصب کنند. اتفاقی که چند سالی است در کشور خودمان رخ می‌دهد و کاربران خیلی برنامه‌ها را یا به‌طور مستقیم دانلود می‌کنند یا اینکه از بازارهای جانبی مثل بازار مایکت و … دانلود را انجام می‌دهند.

این موضوع برای ما ایرانی‌ها خیلی جدی نیست اما برای غیر ایرانی‌ها که درگیر تحریم نبوده‌اند عجیب به نظر می‌رسد.

به هر حال می‌توانید برنامه‌ها را از بازارهای جایگزین دانلود کنید.

اما موضوع دیگری هم هست، بعضی از برنامه‌ها در خود برنامه از سرویس‌های گوگل استفاده می‌کنند. مثالی واضح اسنپ است که از نقشه گوگل استفاده می‌کند اما اکنون این دسترسی قطع شده و مشکلاتی را به وجود آورد که هوآوی در تمام دنیا با توسعه دهنده‌های برنامه‌ها در حال مذاکره است که این مشکل را حل کند که به‌طور مثال برای اسنپ در ایران این مشکل حل شده و می‌توانید بدون مشکل از این برنامه روی گوشی‌هایی مثل پی 40 پرو که سرویس‌های گوگلی را ندارند استفاده کنید. 

اسپیکر

این گوشی فقط یک اسپیکر دارد که در بخش پایینی آن قرار گرفته. اسپیکر پی 40 پرو نمره خوبی می‌گیرد و می‌تواند هم در صدای کم و هم در صدای بالا به خوبی جزئیات موزیک را برایتان پخش کند؛ اما مشخص است که به پای گوشی‌هایی که دو اسپیکر دارند نمی‌رسد.

باتری

باتری‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده ظرفیت 4200 میلی‌آمپری دارد که از نظر عددی ظرفیتی معقول به‌حساب می‌آید و می‌توانید یک روز کامل را روی عملکرد آن در استفاده تقریبا سنگین حساب کنید.

image

عملکرد باتری در زمینه شارژدهی را می‌توانید در جدول زیر مشاهده و با رقبا مقایسه کنید.

 

نام گوشی

ظرفیت باتری

mAh

کاهش درصد باتری با 1 ساعت فیلم‌برداری

کاهش درصد باتری با 30 دقیقه بازی آسفالت

مدت‌زمان طول کشیده تا خاموش شدن گوشی با شارژ 100 درصد و پخش فیلم با کیفیت فول اچ‌دی

مدت زمان شارژ شدن از صفر تا 50 درصد

مدت زمان شارژ شدن از صفر تا 100 درصد

MediaPad M5 Pro

7000

27 درصد

12 درصد

7 ساعت

58 دقیقه

120 دقیقه

Zenfone 4 Max

5000

7 درصد

7 درصد

7 ساعت

-

180 دقیقه

Huawei P40 Pro

4200

24 درصد

16 درصد

14 ساعت

18 دقیقه

50 دقیقه

Huawei Mate 20 Pro

4200

24 درصد

8.5 درصد

12.5 ساعت

15 دقیقه

60 دقیقه

Xiaomi Redmi Note 6 Pro

4000

36 درصد

12 درصد

5 ساعت

52 دقیقه

105 دقیقه

P20 Pro

4000

36 درصد

8.5 درصد

12 ساعت

29 دقیقه

100 دقیقه

Mate 10 Porsche Design

4000

36 درصد

7 درصد

9 ساعت

24 دقیقه

95 دقیقه

Mate 10 Pro

4000

36 درصد

7 درصد

9 ساعت

24 دقیقه

95 دقیقه

Mate 10

4000

30 درصد

12 درصد

14 ساعت

24 دقیقه

80 دقیقه

Y7 Prime 2017

4000

-

5 درصد

10 ساعت

-

120 دقیقه

Gaalxy Note9

4000

30 درصد

10 درصد

9 ساعت

44 دقیقه

111 دقیقه

Xiaomi Redmi Note 5 AI

4000

24 درصد

12 درصد

20 ساعت

50 دقیقه

131 دقیقه

Xiaomi Mi A2 lite

4000

36 درصد

12 درصد

6 ساعت و 30 دقیقه

-

150 دقیقه

Pocophone F1

4000

24 درصد

10 درصد

7 ساعت

35 دقیقه

120 دقیقه

Huawei Mate 20

4000

17 درصد

-

11 ساعت

28 دقیقه

68 دقیقه

Honor View 20

4000

36 درصد

12 درصد

15 ساعت

24 دقیقه

74 دقیقه

Huawei Y9 2019

4000

15 درصد

12 درصد

18 ساعت

50 دقیقه

120 دقیقه

Nokia 7 Plus

3800

42 درصد

10 درصد

7 ساعت

34 دقیقه

120 دقیقه

P10 Plus

3750

45 درصد

12 درصد

-

-

120 دقیقه

OnePlus 6T

3700

22.5

10 درصد

8 ساعت

30 دقیقه

70 دقیقه

Galaxy J7 Pro

3600

12 درصد

12 درصد

9 ساعت

-

-

Galaxy S9+

3500

24 درصد

4.5 درصد

9 ساعت

40 دقیقه

90 دقیقه

Galaxy A8+

3500

36 درصد

15 درصد

13 ساعت

-

-

Galaxy Note 8

3500

24 درصد

10 درصد

13 ساعت

-

90 دقیقه

Galaxy A6+

3500

24 درصد

-

16 ساعت

-

-

Xperia XA1 Plus

3430

24 درصد

7 درصد

12 ساعت

-

210 دقیقه

Honor 7x

3340

40 درصد

12 درصد

7 ساعت

-

-

Mate 10 lite

3340

36 درصد

18 درصد

6 ساعت

50 دقیقه

160 دقیقه

Nova 2 Plus

3340

36 درصد

9 درصد

9 ساعت

-

160 دقیقه

Galaxy A7 2018

3300

24 درصد

8.5 درصد

12 ساعت

60 دقیقه

150 دقیقه

V30 Plus

3300

37 درصد

7 درصد

15 ساعت

40 دقیقه

105 دقیقه

One Plus 5T

3300

24 درصد

7 درصد

-

25 دقیقه

75 دقیقه

Zenfone 4

3300

-

-

-

36 دقیقه

120دقیقه

One Plus 5T

3300

24 درصد

6 درصد

16 ساعت

-

80 دقیقه

G6

3300

35 درصد

7 درصد

11 درصد

-

120 دقیقه

Galaxy J7 2016

3300

20 درصد

10 درصد

-

-

180 دقیقه

Xiaomi Mi Mix 3

3200

30 درصد

12 درصد

8 ساعت

33 دقیقه

88 دقیقه

Xperia XZ Premium

3230

36 درصد

18 درصد

22 ساعت

-

120 دقیقه

Honor 9

3200

-

15 درصد

6 ساعت

-

120 دقیقه

P10

3200

40 درصد

8 درصد

13 ساعت

-

75 دقیقه

Huawei Y5 Prime 2018

3020

34 درصد

18 درصد

6 ساعت

75 دقیقه

150 دقیقه

Xiaomi Mi 6X

3010

48 درصد

16 درصد

6 ساعت

-

-

Honor 9 lite

3000

24 درصد

10 درصد

10 ساعت

50 دقیقه

155 دقیقه

Y7 Prime 2018

3000

24 درصد

18 درصد

6 ساعت

-

-

Nova 3e

3000

24 درصد

15 درصد

7 ساعت

40 دقیقه

105 دقیقه

Galaxy S9

3000

24 درصد

4.5 درصد

9 ساعت

40 دقیقه

100 دقیقه

Q6

3000

36 درصد

13 درصد

9 ساعت

-

120 دقیقه

U11

3000

45 درصد

10 درصد

6 ساعت

-

90 دقیقه

Galaxy J5 2017

3000

20 درصد

8 درصد

12 ساعت

-

140 دقیقه

P10 lite

3000

45 درصد

15 درصد

9 ساعت

30 دقیقه

160 دقیقه

Galaxy A6

3000

12 درصد

10 درصد

15 ساعت

-

-

Pixel

2770

30 درصد

10 درصد

-

-

90 دقیقه

iPhone X

2716

36 درصد

9 درصد

13 ساعت

-

180 دقیقه

Xperia XA Ultra

2700

36 درصد

15 درصد

13 ساعت

-

180 دقیقه

Xperia XZ1

2700

48 درصد

6 درصد

9 ساعت

-

140 دقیقه

Nokia 3

2630

18 درصد

8 درصد

6 ساعت

-

210 دقیقه

Xperia XA1

2300

36 درصد

16 درصد

5 ساعت

-

160 دقیقه

iPhone 8

1821

49 درصد

15 درصد

10 ساعت

-

135 دقیقه

3310

900

-

-

-

-

140 دقیقه

دوربین

بدون شک مهم‌ترین بخش این گوشی دوربینش است زیرا خانواده P همیشه به دوربین اهمیت زیادی می‌دادند.

مثل همیشه در تولید لنزهای دوربین این گوشی هم هوآوی با لایکا همکاری داشته. در این نسل هوآوی سعی کرده تا جای ممکن بهبودهایی را نسبت به نسل قبل به وجود بیاورد هم از نظر رزولوشن، هم سنسور، هم از نظر فیلترهای رنگی جدید و هم از نظر لنزها.

لنز اصلی که اولترا ویژن است سنسور 50 مگاپیکسلی دارد با فیلتر RYYb. از نظر فیزیکی سنسور از سنسور 108 مگاپیکسلی اس 20 اولترا بزرگ‌تر است.

image

فرق سنسور RYYB با RGGB چیست؟

فرق اینجاست که در RYYB ساب پیکسل سبز با زرد جایگزین شده و هوآوی ادعا می‌کند که در این حالت نور دریافتی توسط سنسور 40 درصد بیشتر می‌شود که نتیجه‌اش می‌شود عملکرد بهتر دوربین در نور کم.

قابلیت فوکوس خودکار هم در این گوشی بهبودهای زیادی پیدا کرده به خصوص در نور کم.

لنز دوم یک لنز اولتراواید است که سنسور 40 مگاپیکسلی دارد.

لنز تلفوتو را هم اینجا داریم که سنسور 12 مگاپیکسلی دارد ولی شما نمی‌توانید ببینیدش و چیزی که می‌بینید در اصل انتهای لنز پریسکوپ است و نور از چند لنز رد می‌شود تا به سنسور برسد و این لنز او آی اس هم دارد.

این لنز زوم اپتیکال 5 برابری دارد و امکان زوم 50 برابری را هم می‌دهد.

 لنز چهارم یک لنز تایم آو فلایت است که سرعت فوکوس خودکار را بالا می‌برد در عین حال که برای تشخیص عمق هم به کمک بقیه لنزها می‌آید. 

منوی دوربین هم تغییرات خوبی دارد. نوشته‌ها بزرگ‌تر شدند و حرکت بین تب‌ها راحت‌تر انجام می‌شود. در عین حال قابلیت جسجری هم برای زوم کردن در نظر گرفته شده که با کشیدن انگشت به سمت راست روی منو و بالا یا پایین بردن انگشت می‌توانید زوم کنید. 

کیفیت عکس‌ها

عکس‌هایی که در نور روز گرفته می‌شوند کیفیت واقعا خوبی دارند و خیلی سخت می‌شود به آن‌ها اشکالی وارد دانست. این عکس‌ها رنگ کاملا نزدیک به واقعیت دارند. رنج دینامیکی خیلی خوب است و هیچ نویزی در آن‌ها دیده نمی‌شود اما شارپی آن انتظاری که از گوشی‌ای مثل پی 40 پرو داریم برآورده نمی‌کند. 

image
  
image

در عکس‌های اولترا واید مقداری رنگ‌ها غیر طبیعی‌تر می‌شوند اما ثبت جزئیات و رنج دینامیکی هنوز هم خیلی خوب است و به خصوص به هم ریختگی در لبه‌های عکس‌ها خیلی خیلی کم دیده می‌شود که مشکلی اساسی برای لنزهای اولترا واید است.

image

تو زوم 10 برابری می‌توان گفت که افت کیفیتی اتفاق نمی‌افتد اما وقتی که زوم 50 برابری انجام می‌شود افت کیفیت در عکس‌ها دیده می‌شود.

image
  
image

در نور شب عملکرد دوربین خیلی خوب است و جوری عکس می‌گیرد که انگار روز است اما جالب است که وقتی نایت مود را استفاده می‌کنید تفاوت زیادی ایجاد نمی‌شود و عکس‌ها فقط کنتراست بهتری پیدا می‌کنند آن هم نه خیلی زیاد و تشخیصشان واقعا سخت است.

image
  
image

عکس‌های پرتره روی این گوشی خیلی تر و تمیز تهیه می‌شوند و برش‌ها خیلی خوب و حرفه‌ای انجام می‌گیرد در ضمن اینکه رنگ‌ها هم خوب ثبت می‌شوند و ماتی پس زمینه هم خوب است.

image

عکس‌های سلفی هم خیلی جزئیات خوبی دارند و رنگ‌ها توسط دوربین خیلی نزدیک به واقعیت ثبت می‌شوند عکس‌های سلفی پرتره هم خیلی خوب هستند و مثل دوربین اصلی برش‌ها خیلی تر و تمیز انجام می‌شود.

image
  
image

بخریم؟

اگر تصور کردید که کار هوآوی بعد از تحریم گوگل تمام شده سخت در اشتباه هستید هوآوی به خوبی خودش را با این موضوع سازگار کرده و می‌بینیم که مثل گذشته با قدرت گوشی‌های پرچم‌دار و میان رده خودش را تولید می‌کند. 

P40 Pro  قابلیت‌های جذاب زیادی در خودش دارد. صفحه‌نمایش هم کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و هم اینکه رفرش ریتش بالاست. برای باتری ظرفیت خوبی در نظر گرفته شده و خیلی هم سریع شارژ می‌شود و از نظر عملکرد هم هیچ ایرادی به آن نمی‌توان گرفت.

در نهایت هم دوربین بخش حیاتی و مهمی برایش به‌حساب می‌آید که در این بخش عملکرد خیلی خوبی از خودش نشان می‌دهد اما پیشرفت زیادی را در بخش نایت مود ندیدیم و بخش زوم هم خیلی با نسل قبلی تفاوت نمی‌کند.

P40 Pro پرچم‌داری کامل است که در کنار این ویژگی‌های خوب طراحی بسیار خوبی هم دارد و حس لوکسی را به کاربرش منتقل می‌کند.

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سیامک

۱۳۹۹/۶/۱
عکس سلفی میگیری مثل کوفته قلقلی می شی ???

مجید

۱۳۹۹/۵/۳۰
عالیه اما از این ناج یا سوراخ سلفی خوشم نمیاد. اسپیکر استریو هم نداره .

محسن

۱۳۹۹/۵/۲۹
آقا یک سوال.. من نوا 5 تی دارم.. چرا میخوام سلفی بگیرم.. پشت زمینه تار نمیشه