خانهاخبار
عرضه گلکسی فولد لایت تا سال 2021 به تعویق افتاد

عرضه گلکسی فولد لایت تا سال 2021 به تعویق افتاد

ارزیابی شرایط بازار ظاهرا به سامسونگ نشان داده که عرضه گلکسی فولد لایت در سال 2020 به صلاح این شرکت نیست و آن‌ها این گوشی را برای سال 2021 عرضه خواهند کرد.
۱۳۹۹/۴/۹

تلفن‌های هوشمند تاشو هنوز محصولات لوکسی هستند که قیمت بسیار بالایی دارند و هر کسی نمی‌تواند به سراغ خرید آن‌ها برود. سامسونگ اولین شرکتی بود که به‌شکل عمومی اولین موبایل تاشوی بازار را عرضه کرد، در نتیجه انتظار داریم که آن‌ها زودتر از بقیه به فکر عرضه محصولی ارزان‌تر باشند. با این حال، متاسفانه به نظر می‌رسد که حداقل امسال نباید منتظر گلکسی فولد لایت 4G باشیم.

اگر شرایط درست پیش می‌رفت، ۲۰۲۰ می‌توانست زمان مناسبی برای عرضه نسخه ارزان‌تر گلکسی فولد باشد. کاربران به خاطر اوضاع اقتصادی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا مایل به پرداخت مبالغ هنگفت برای خرید محصولات لوکس نیستند و دستگاهی با قیمت ۱۱۰۰ دلار مطمئنا نمی‌تواند جامعه مخاطبان بزرگی داشته باشد.

شایعات مربوط به گلکسی فولد لایت از ماه پیش به سطح اینترنت راه پیدا کردند اما هیچ کدام به اندازه سایر محصولات سامسونگ مورد توجه قرار نگرفتند. طبق گزارش‌ها، گلکسی فولد لایت احتمالا دوربینی دوگانه خواهد داشت و پشتیبانی از 5G را کنار می‌گذارد تا هزینه‌ها را کاهش دهد. علاوه بر این، نمایشگر ثانویه آن نیز نسبت به گلکسی فولد نسل اول کوچک‌تر خواهد شد.

با این حال، ظاهرا سامسونگ معتقد است که، خصوصا پس از فروش ناموفق سری گلکسی اس ۲۰، شرایط برای عرضه این گوشی مساعد نیست. رسانه‌های کره‌ای هنوز اطلاعات دقیقی درباره علل تغییر نظر این شرکت اعلام نکرده‌اند اما می‌گوید سامسونگ عرضه گلکسی فولد لایت را به سال ۲۰۲۱ موکول کرده است.

این غول بزرگ دنیای موبایل قرار است در اواسط مرداد ماه از گلکسی فولد ۲ رونمایی کند و آن را در ماه سپتامبر به بازار بفرستد. با این حساب باید منتظر بمانیم تا ببینیم که استقبال کاربران از این گوشی چگونه خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)