خانهاخبار
آیا ویژگی دلخواه کاربران، به واتس اپ اضافه می‌شود؟

آیا ویژگی دلخواه کاربران، به واتس اپ اضافه می‌شود؟

به نظر می‌رسد که مسئولان واتس اپ قصد دارند تا قابلیت مورد نیاز کاربران را در نهایت به این اپلیکیشن اضافه نمایند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۱

این روزها واتس اپ به عنوان یک مسنجر محبوب در سرتاسر دنیا ایفای نقش می‌کند و کاربران زیادی روزانه با آن سر و کار دارند. ویژگی دارک مود که چندی است در سیستم عامل‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف قرار گرفته است، هنوز راهی به مسنجر واتس اپ پیدا نکرده است.

اما بر اساس مدارک و شواهدی که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد که طراحان واتس اپ در تلاش هستند تا قابلیت Dark Mode را به نسخه iOS این مسنجر محبوب اضافه کنند.

image

 

مدت زمان زیادی است که توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مختلف، ویژگی دارک مود را به کار گرفته‌اند. به گزارش 9to5Mac و طبق تصویر اسکرین شاتی که توسط یکی از کاربران Reddit منتشر شده، ظاهرا مسئولان واتس اپ در حال تست قابلیت Dark Mode روی نسخه آزمایشی واتس اپ (ورژن 2.20.30.12) هستند.

این نسخه خاص واتس اپ در حال حاضر برای کاربران آی او اس و تحت پلتفرم TestFlight در دسترس قرار گرفته است و تنها از طریق آیفون، قابلیت نصب را دارد. همچنین این نسخه آزمایشی، برای برخی کاربران و به صورت محدود در دسترس قرار گرفته است.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی شاهد عرضه نسخه عمومی ویژگی دارک مود برای کاربران iOS خواهیم بود، اما به نظر نمی‌رسد که این روند، زیاد طولانی شود و در آینده نزدیک، باید شاهد بروزرسانی اپلیکیشن واتس اپ و اضافه شدن Dark Mode به آن باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)