خانهاخبار
CES 2020: پد شارژ بی سیم Satechi معرفی شد

CES 2020: پد شارژ بی سیم Satechi معرفی شد

کمپانی ساتچی در جریان نمایشگاه CES 2020 از پد شارژ بی سیم خود پرده برداری کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

این روزها کاربران با محصولات مختلفی به صورت همزمان کار می‌کنند و شارژ باتری، یکی از معضلات اصلی آنها به حساب می‌آید.

کمپانی Satechi در جریان نمایشگاه جهانی CES 2020 از پد شارژ بی سیم خود رونمایی که قادر است سه دستگاه را به صورت همزمان شارژ نماید.

به این ترتیب شما می‌توانید آیفون، اپل واچ و کیس ایرپاد خود را روی آن قرار داده و هر سه دستگاه را به صورت همزمان، بدون نیاز به هیچ کابلی شارژ نمایید.

image

این پد شارژ بی سیم که به صورت کاملا تخت با ظاهری جذاب و دلفریب طراحی شده، می‌تواند گوشی‌های هوشمند شما را به راحتی شارژ کرده و به این ترتیب، شما را از شر کابل و آداپتورهای شارژ رها کند.

پر شارژ بی سیم Satechi تنها یک ورودی USB-C برای اتصال پد شارژر به برق دارا است و انتهای دیگر این کابل شارژ نیز به یک آداپتور 24 واتی متصل می‌شود. محفظه مربوط به شارژر اپل واچ امکان جدا شدن و قرار گیری به صورت عمودی را نیز داراست. به این ترتیب در هنگام شب، می‌توانید این شارژر را روی میز کنار تخت گذاشته و هر زمان که اراده کردید، ساعت را از طریق اپل واچ مشاهده کنید.

image

طبق اعلام مسئولان Satechi، این محصول به قابلیت قطع کردن برق هنگام افزایش دما مجهز است و در صورت بروز چنین اتفاقی، در صورت اتصال آداپتور و کابل به این پد، جریان به صورت کامل قطع خواهد شد و مشکلی برای گوشی‌ هوشمند، ایرپاد یا اپل واچ شما پیش نخواهد آمد.

پد شارژ بی سیم Satechi از هم اینک با قیمت 120 دلار از طریق وب سایت Satechi یا آمازون قابل خرید است. در فاصله زمانی بین 7 تا 10 ژانویه، خریداران با وارد کردن کد STCES2020 در هر یک از سایت‌های یاد شده، می‌توانند 20 درصد تخفیف بگیرند.

آیا با خرید چنین محصولی برای شارژ همزمان آیفون، اپل واچ و ایرپاد موافق هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)