خانهاخبار
مشخصات سخت‌افزاری احتمالی سری Mi 10 شیائومی فاش شد

مشخصات سخت‌افزاری احتمالی سری Mi 10 شیائومی فاش شد

افشاگری چینی اخیرا در گزارشی مدعی شده که به مشخصات Mi 10 و Mi 10 Pro شیائومی دست یافته است. او اکنون اطلاعات مربوط به این دو دستگاه را منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

می ۱۰ و می ۱۰ پرو جدیدترین پرچمداران شیائومی هستند که احتمالا به‌زودی معرفی خواهند شد. این دو گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند و مودم 5G دارند تا با شبکه‌های ارتباطی نسل پنجم سازگار باشند.

طبق پیش‌بینی‌ها هنوز چند ماه تا عرضه این گوشی باقی مانده، اما انتشار اخبار و شایعات مربوط به این تلفن‌های هوشمند از مدتی پیش آغاز شده است. دیروز در خبری به شما گفتیم که یک افشاگر چینی از ظرفیت بالای باتری می ۱۰ و تفاوت‌های این نسخه با می ۱۰ پرو خبر داده است.

اکنون یک افشاگر دیگر پستی منتشر کرده که حاوی مشخصات دو تلفن هوشمند آتی شیائومی و قیمت احتمالی آن‌هاست. پیش از این که به سراغ محتویات این پست برویم، باید متذکر شویم که اطلاعات پیش رو قابل تایید نیست، بنابراین بهتر است آن‌ها را قطعی تلقی نکنید.

مشخصات و قیمت Mi 10

بر اساس اعلام منبع این گزارش، نسخه استاندارد می ۱۰ نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت اما طراحی آن مشخص نیست. این تلفن هوشمند دوربینی چهارگانه دارد که لنز اصلی آن IMX686 سونی است و در کنارش لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق یا ماکروی ۵ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که این گوشی از قابلیت زوم دیجیتال ۳۰ برابری پشتیبانی می‌کند.

می ۱۰ شیائومی یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سیمی ۴۰ واتی، شارژ بیسیم ۳۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توانیم به 5G دوگانه و NFC اشاره کنیم.

منبع این خبر مدعی است که می ۱۰ در سه پیکربندی با ۸ + ۱۲۸ گیگ، ۸ + ۲۵۶ گیگ و ۱۲ + ۲۵۶ گیگ حافظه رم و حافظه داخلی به بازار می‌آید. قیمت این سه مدل مشخص نیست اما باید حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار باشد.

image

مشخصات و قیمت Mi 10 Pro

مشخصات در دسترس از Mi 10 Pro کمتر از مدل استاندارد این دستگاه است. در میان اطلاعات افشایی اشاره‌ای به اندازه صفحه، نوع نمایشگر و رزولوشن آن نشده و نمی‌دانیم سخت‌افزار این گوشی با می ۱۰ یکسان است یا چون منبع خبر به اطلاعات خاصی دسترسی نداشته چیزی منتشر نکرده است.

البته می ۱۰ پرو هم دوربینی چهارگانه خواهد داشت. سنسور اصلی این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است و احتمالا همراه با یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ناشناخته، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر به بازار می‌آید.

ظرفیت باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ سیمی ۶۶ واتی و شارژ بیسیم ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در این دستگاه اشاره‌ای به پشتیبانی از شارژ معکوس نشده ولی بعید است که چنین قابلیتی روی مدل پرو وجود نداشته باشد.

می ۱۰ پرو نیز با سه پیکربندی به بازار می‌آید؛ ۱۲ + ۱۲۸ گیگ، ۱۲ + ۲۵۶ گیگ و ۱۲ + ۵۱۲ گیگ که قیمت آن‌ها به ترتیب ۵۴۴ دلار، ۵۸۷ دلار و ۶۴۴ دلار در نظر گرفته شده است. هر دو مدل استاندارد و پرو از اندروید ۱۰ و پوسته MIUI 11 استفاده می‌کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نفس

۱۳۹۸/۱۰/۱۳
عاشقتم شیائومی
?????