خانهاخبار
سامسونگ احتمالا به جای گلکسی S11 از نام گلکسی S20 استفاده خواهد کرد

سامسونگ احتمالا به جای گلکسی S11 از نام گلکسی S20 استفاده خواهد کرد

بر اساس گزارش افشاگران معروف توئیتری، سامسونگ نسل بعدی پرچمداران خود را نه با نام گلکسی اس 11 بلکه با نام گلکسی اس 20 روانه بازار خواهد کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۴

اگر از هر کسی بپرسید عدد بعد از ۱۰ چیست حتما به شما خواهد گفت ۱۱، اما اگر از سازندگان تلفن‌های هوشمند این سوال را بپرسید احتمالا با پاسخ متفاوتی روبرو می‌شود. مثلا برای اپل عدد بعد از ۸ شماره ۱۰ است و احتمالا برای سامسونگ بعد از ۱۰ نه ۱۱ بلکه ۲۰ قرار می‌گیرد. پیش‌تر هواوی با P10 و بعد P20 و در زیربرند آنر با آنر ۱۰ و بعد آنر ۲۰ به سراغ این شیوه نام‌گذاری رفته بود و حالا انگار نوبت به سامسونگ رسیده است.

اگر با منطق افزایش شمارش اعداد پیش برویم، سال آینده سامسونگ باید از نسل بعدی گلکسی اس ۱۰ یعنی گلکسی اس ۱۱ رونمایی کند، اما به‌تازگی چند توئیت از افشاگران معروف منتشر شده که از خلاف این قاعده خبر می‌دهد.

قبلا در خبرها اعلام شده بود که این شرکت تمایل خاصی به استفاده از عدد ۱۱ ندارد و حالا طبق اعلام Ice Universe و MMDDJ، وارث گلکسی اس ۱۰ نه گلکسی اس ۱۱ بلکه گلکسی اس ۲۰ خواهد بود. بر این اساس اعضای این خانواده گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ ای نام خواهند گرفت.

علاوه بر این، نسل بعدی خانواده گلکسی نوت هم نه با نام گلکسی نوت ۱۱ بلکه با نام گلکسی نوت ۲۰ به بازار می‌آیند، چرا که سامسونگ این نام‌گذاری را به تمام پرچمداران اصلی خود منتقل خواهد کرد.

از آن‌جایی که سال آینده سال ۲۰۲۰ میلادی است، این نام‌گذاری می‌تواند مناسبت جذابی داشته باشد. ولی بعید به نظر می‌رسد که پرچمداران سال ۲۰۲۱ گلکسی اس ۲۱ و گلکسی نوت ۲۱ نام بگیرند. انتظار داریم که از این به بعد با رویه‌ای شبیه سیستم نام‌گذاری هواوی طرف باشیم و پس ۲۰ مدل‌های ۳۰ را ببینیم.

نظر شما درباره این نام‌گذاری چیست؟ گلکسی اس ۲۰ را ترجیح می‌دهید یا گلکسی اس ۱۱ را؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)