خانهاخبار
مک بوک پرو 16 اینچی به یک ویژگی جذاب مجهز خواهد بود

مک بوک پرو 16 اینچی به یک ویژگی جذاب مجهز خواهد بود

اپل در نظر دارد تا در کنفرانس پیش رو با معرفی مکبوک پرو 16 اینچی، یک ویژگی کم نظیر را به این محصول اضافه نماید.
۱۳۹۸/۷/۱۵

همان طور که می دانید، اهالی کوپرتینو در نظر دارند تا در ماه اکتبر، رویدادی را برگزار کرده و ضمن آن، مک بوک پرو 16 اینچی و آیپد پرو را معرفی نمایند. بر اساس اطلاعاتی که توسط Chongdiantou در اختیار رسانه های خبری قرار گرفته، ظاهرا در جعبه بسته بندی این محصول برای نخستین بار شاهد قرارگیری شارژر 96 واتی از نوع USB-C خواهیم بود.

تصویری از لیبل شارژر این دستگاه در کنار افشای اطلاعات یاد شده منتشر شده که واژٓه 96W USB-C Power Adapter در کنار Designed by Apple in California و Assembled in China به همراه شماره مدل A2166 روی آن به چشم می خورد.

image

 

البته شماره مدل دستگاه در این تصویر آنچنان که باید و شاید خوانا نیست، اما در یک پست در شبکه اجتماعی Weibo، شماره مدل A2166 تأیید شده است. از نظر ابعاد، شارژر 96 واتی به همان قطعه 87 واتی فعلی شباهت خواهد داشت.

image

 

بر اساس شایعات، مک بوک پرو 16 اینچی به نمایشگر Pro Display XDR مجهز خواهد بود و که این قطعه، شارژری قدرتمندتر را می طلبد و هیچ یک از دستگاه های دیگر، چنین قدرتی را نیاز نخواهد داشت.

تا کنفرانس ماه اکتبر و رونمایی از محصولات جدید باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شایاعت و حرف و حدیث ها، تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهند بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)