خانهاخبار
رندر میزو 17 به اینترنت راه پیدا کرد

رندر میزو 17 به اینترنت راه پیدا کرد

رندر میزو 17 به حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر اشاره می‌کند. سنسور اثر انگشت این محصول زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد.
۱۳۹۸/۷/۷

چند سال پیش شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تصمیم به استفاده از نمایشگر خمیده در محصولات خود گرفتند که البته سامسونگ را باید در این زمینه پیشتاز دانست. گلکسی S6 Edge اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش دو لبه خمیده بود که با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شد. در ادامه شرکت‌های بیشتری راه این برند کره‌ای را ادامه دادند. شرکت‌ها علاوه بر استفاده از این سبک طراحی، به دنبال کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز هستند. شیائومی به تازگی با معرفی گوشی می میکس آلفا مفهوم تازه‌ای را وارد دنیای گوشی‌های هوشمند کرده است.

در حال حاضر بسیاری از پرچمداران موجود در بازار از صفحه نمایش خمیده در دو لبه بهره می‌برند. در آینده نیز گوشی میزو 17 با این سبک طراحی از راه می‌رسد. به تازگی رندر این گوشی هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که خبر از طراحی جذاب آن می‌دهد. این رندر به زاویه بالای لبه‌های نمایشگر مورد استفاده در این اسمارت فون اشاره دارد. حاشیه‌های کمی در بخش بالایی و پایینی صفحه نمایش به چشم می‌خورد که به معنای نسبت نمایشگر به بدنه بالای این دستگاه است. در حاشیه بخش بالایی، دوربین سلفی به همراه اسپیکر مکالمه حضور دارد.

image

در اوایل سال جاری میلادی شرکت میزو از گوشی هوشمند میزو Zero رونمایی کرد. این محصول فاقد هرگونه دکمه است. در حالی که این دستگاه به موفقیتی دست پیدا نکرد، انتظار می‌رود این ایده در گوشی میزو 17 مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به این رندر، دوربین سلفی این گوشی هوشمند دارای ابعاد کوچکی خواهد بود. انتظار می‌رود سنسور سامسونگ GH1 با اندازه پیکسل 0.7 میکرومتر برای دوربین سلفی آن مورد استفاده قرار بگیرد. در حال حاضر رندری از پنل پشتی این دستگاه در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته؛ با این حال شنیده‌ها حاکی از دوربین اصلی سه گانه به همراه سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی CMOS است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)