خانهاخبار
شیائومی به دنبال معرفی پرچمدار تازه Mi 9T

شیائومی به دنبال معرفی پرچمدار تازه Mi 9T

یک گوشی مرموز شیائومی موفق به دریافت مجوزهای متعدد شده است. هنوز مشخصاتی از آن در دسترس نیست اما ممکن است Mi 9 T یا Mi 9 Pro نامیده شود.
۱۳۹۸/۳/۲

یک گوشی مرموز شیائومی با شناسه M1903F10G پیش از این موفق به دریافت مجوز از FCC، NCC و EEC شد. این گوشی حالا در وبسایت رگولاتوری NBTC تایلند دیده شده است و به نظر می‌رسد که Xiaomi Mi 9T نام داشته باشد.

image

 

این گوشی تا به حال مجوزهای متعددی دریافت کرده است و در وبسایت این رگولاتوری‌های آمریکایی و اروپایی دیده شده، اما برخلاف انتظارمان اطلاعات بسیار کمی درباره آن موجود است. نکته جالب توجه دیگر هم این است که شیائومی تا به حال هیچ گوشی هوشمندی از محصولات خود را حتی از سری پرچمداران Mi 9 هم با چنین نامی معرفی نکرده. آیا این نام نمی‌تواند نشان دهنده احتمال عرضه یک نسخه تغییریافته از یک مدل قدیمی‌تر باشد؟ ارائه پاسخ صحیح برای این پرسش کمی دشوار است، مگر آنکه بتوانیم به برخی مشخصات اصلی این دستگاه دسترسی پیدا کنیم.

image

 

شیائومی سه نسخه از سری پرچمدار فعلی خود به نام‌های Mi 9، Mi 9 SE و Mi 9 Transparent Edition دارد. ممکن است Mi 9 T نام دیگر نسخه Transparent Edition باشد اما این تنها یکی از پیش بینی‌ها است. احتمال دیگر هم این است که شیائومی قصد دارد یک نسخه Pro را از سری پرچمداران Mi 9 خود توسعه دهد و به زودی آن را در تاریخی نامعلوم به صورت جهانی عرضه خواهد کرد. در هر صورت با توجه به صدور همه مجوزهای مذکور، انتظار می‌رود که به زودی خبر مهمی درباره این گوشی تازه و مذکور منتشر شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)