خانهاخبار
رندرهای تلفن‌های ایسوس طراحی بدون ناچ جدید این شرکت را نشان می‌دهد

رندرهای تلفن‌های ایسوس طراحی بدون ناچ جدید این شرکت را نشان می‌دهد

امروز چند رندر از تلفن‌های احتمالی آتی ایسوس در توئیتر منتشر شده است که طراحی بدون ناچ جدیدی را برای این محصولات نشان می‌دهد. در این رندرها دستگاه‌هایی با حالت کشویی دوگانه دیده می‌شود.
۱۳۹۸/۱/۱۹

بر اساس رندرهایی که امروز توسط اکانت توئیتر Evan Blass منتشر شده، به نظر می‌رسد ایسوس در حال آزمایش تلفن‌هایی با حالت کشویی دوگانه است. یکی از این دستگاه‌های بدون نام از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و نمایشگری لبه-به-لبه دارد. در پشت این دستگاه دوربینی دوگانه قرار گرفته و دوربین سلفی در اسلایدر بالای آن دیده می‌شود که از یک لنز عریض ۱۲۰ درجه‌ای تشکیل شده است. در اسلایدر پایین نیز بلندگوی Harman Kardon قرار دارد. به گفته Blass، کسی که این رندر را ساخته یکی از اعضای تیمی است که ایسوس ZenFone 5 را تولید کرده بود.

در رندرهای دیگری که امروز توسط Blass منتشر شد می‌توان موبایلی با همان فرم کشویی دوگانه را دید. هرچند در اسلایدر بالایی این دستگاه یک جفت دوربین سلفی دیده می‌شود، ولی اسلایدر پایینی می‌تواند میزبان کنترل‌ها و دکمه‌های مجازی باشد. وقتی اسلایدر بالا باز شود و دوربین سلفی را آزاد کند، در اسلایدر پایین می‌توانیم کنترل‌هایی مثل دکمه شاتر را به صورت مجازی ببینیم. در سایر مواقع، بسته به کاربرد اسلایدر ممکن است بتوانید دکمه‌های متفاوتی را ببینید.

در چند وقت اخیر ایده‌های زیادی برای افزایش نسبت صفحه-به-بدنه دستگاه‌ها دیده شده است. ZTE یکی از شرکت‌هایی بود که با نمایش طرحی مفهومی دستگاهی را به تصویر کشید که پنلی اضافه در سمت راست نمایشگر آن دیده می‌شد که دوربین سلفی و سنسورهای مربوطه در آن قرار گرفته بود. 

حالا به‌زودی قرار است در ابتدای ماه اردیبهشت شاهد معرفی اوپو رنو باشیم. این دستگاه از طراحی پاپ‌آپ برخوردار است که البته دوربین را به صورت خودکار به هنگام نیاز از بالای دستگاه خارج می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)