خانهاخبار
افشای جزئیاتی از گوشی تاشوی سامسونگ در آپدیت Android Pie گلکسی اس 9

افشای جزئیاتی از گوشی تاشوی سامسونگ در آپدیت Android Pie گلکسی اس 9

آن‌طور که پیداست، در نسخه آزمایشی آپدیت Android Pie برای پرچمدار Galaxy S9 به گوشی تاشوی سامسونگ اشاره شده؛ این مدل با نام رمز Winner توسعه می‌یابد.
۱۳۹۷/۷/۱۵

نسخه فاش شده از آپدیت Android Pie برای گوشی Galaxy S9، به برخی از محصولات آینده سامسونگ اشاره می‌کند. در نسخه فاش شده از این به‌روزرسانی، ارجاعاتی به گوشی تاشوی سامسونگ و همچنین پردازنده پرچمدار کوالکام وجود دارد.

مدتی پیش اعلام شده بود که گوشی تاشوی سامسونگ با اسم‌رمز Winner در حال توسعه است. در نسخه فاش شده از آپدیت Android Pie برای گوشی Galaxy S9، به دستگاهی با نام Winnerlte اشاره می‌شود؛ ظاهرا مدل فاش شده از پردازنده اگزینوس بهره خواهد برد زیرا سامسونگ با افزودن پسوند q به اسم‌رمز گوشی‌های هوشمند خود، بین مدل‌های اگزینوس و اسنپدراگون تفاوت ایجاد می‌کند. از آنجایی‌که به گوشی تاشوی سامسونگ در آپدیت Android Pie گوشی Galaxy S9 اشاره شده است، انتظار داریم Galaxy F یا هر نام دیگری که برای گوشی تاشوی سامسونگ درنظر گرفته خواهد شد؛ با سیستم‌عامل اندروید پای همراه شده باشد. هرچند فعلا نمی‌دانیم گوشی تاشوی سامسونگ چه زمانی عرضه خواهد شد و در چه بازارهایی به فروش می‌رسد.

image

مدتی پیش به نقل یکی از مدیران سامسونگ که خواسته نامش فاش نشود؛ اعلام شده بود که گوشی تاشوی شرکت کره‌ای در ماه آینده میلادی در رویداد SDC 2018 (کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ) معرفی می‌شود. البته اشاره شده است که جزئیات بسیار کمی پیرامون گوشی تاشوی سامسونگ در ماه نوامبر اعلام خواهد شد و معرفی کامل گوشی تاشوی سامسونگ به زمان دیگری موکول می‌شود که احتمالا اوایل سال 2019 باشد. همچنین مشخص شده است که کوالکام، تراشه پرچمدار جدید خود را با نام تجاری «اسنپدراگون 8150» عرضه خواهد کرد؛ این در حالی است که انتظار داشتیم اسنپدراگون 855 به عنوان جانشین اسنپدراگون 845 عرضه شود.

گوشی تاشوی سامسونگ به دو نمایشگر مجهز خواهد شد؛ یک نمایشگر در بدنه بیرونی دستگاه جای گرفته که اندازه 4.5 اینچی دارد و صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر اصلی هنگامی‌که باز باشد، 7 اینچی خواهد بود. با وجود اینکه بسیاری برای عرضه گوشی تاشوی سامسونگ لحظه‌شماری می‌کنند اما این مدل احتمالا در برخی بازارها عرضه نخواهد شد و فروش محدودی دارد؛ به‌طوری‌که برخی حدس زده‌اند تمامی فروش گوشی تاشوی سامسونگ به بازار کره جنوبی محدود خواهد بود. ضمن اینکه Galaxy F قیمت بسیار بالایی خواهد داشت؛ به‌طوری‌که شاید ناچار باشید برای خرید آن نزدیک به 1800 دلار هزینه کنید. 

جدا از گوشی تاشوی سامسونگ که می‌تواند تحولی در بازار گوشی‌های هوشمند به‌وجود آورد؛ کره‌ای‌ها در حال توسعه پرچمداران جدید خود از سری Galaxy S10 هستند و تصمیم دارند تا اولین گوشی خود را با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش عرضه نمایند. پرچمداران رده‌بالا از سری Galaxy S10 احتمالا دوربین سه‌گانه خواهند داشت. باید منتظر و ماند دید که سامسونگ در سال آینده با معرفی گوشی تاشوی خود و پرچمداران Galaxy S10، چگونه خواهد توانست از رقبایش از جمله اپل و هوآوی پیش بیافت. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)