خانهاخبار
تماشا کنید: تست مقاومت Nokia 7 Plus

تماشا کنید: تست مقاومت Nokia 7 Plus

در ادامه این مطلب ویدئو تست‌های صورت گرفته روی گوشی نوکیا 7 پلاس را مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد کیفیت ساخت این گوشی در چه سطحی است.
۱۳۹۷/۳/۱۹

اگر بپرسیم چه خاطره خوبی از گوشی‌های قدیمی نوکیا دارید، احتمالا جواب عده زیادی کیفیت بالای ساخت و استحکام بدنه محصولات این شرکت خواهد بود.

نوکیا 7 پلاس یکی از جدیدترین محصولاتی است که به تازگی وارد بازار شده است. این گوشی طراحی ساده ولی زیبایی دارد و از مشخصات سخت‌افزاری خوبی برخوردار است. در ساخت Nokia 7 Plus از نمایشگر کشیده بدونه لبه، فریمی فلزی و بدنه‌ای آلومینیومی که پوشش خاصی دارد استفاده شده است.

چند قبل در بررسی تخصصی نوکیا 7 پلاس، این محصول را از تمام زوایا بررسی کردیم. اکنون قصد داریم کیفیت ساخت و استحکام بدنه آن را نیز بررسی کنیم تا ببینم آیا محصول سال 2018 این شرکت به خوبی سال‌های گذشته است یا نه.

در ویدئو زیر مشاهده خواهید کرد که نوکیا 7 پلاس توسط کاتر، آتش و فشار مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا حد تحمل بدنه آن در برابر این شکنجه‌ها مشخص شود. آیا مقاومت بدنه این گوشی شما را راضی می‌کند؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

الناز

۱۳۹۷/۵/۲۶
من این گوشی رو سه ماهه خریدم.عالیه‌.دوسش دارم.نوکیای خوشگل خودم‌*

Ho3ein

۱۳۹۷/۳/۱۹
قاب دورش، رو سنسور در حد متوسط بود، ولی مقاومت جاهای دیگه 20 واقعا گوشی خوبی چون از لحاظ دوربین با این که میان رده بود در مقابل s9 پلاس کم نیورد

مهدی

۱۳۹۷/۳/۱۹
واقعا گوشی عالیه از لحاظ دوربین که محشر بود ( حتی از لحاظ کیفیت تو تست جی اس ام از اس9 هم بهتر بود خدایی) حالا هم از لحاظ مقاومت واقعا عالی بود از لحاظ نرم افزار و سخت افزار هم تو رده خودش عالیه. مبارک خریداراش.

کاربر

۱۳۹۷/۳/۱۹
آخه این چه تست مقاومتی هست سر گوشی های بیچاره میارن مگه قراره گوشی در معرض این بلا ها قرار بگیره گوشی ممکنه از دست بیفته یا فوقش توی آب بیفته نه اینکه با تیغ کاتر به جونش بیفتیم تست سقوط از ارتفاع و ضد آب بودن می‌تونه مقاومت گوشی رو محک بزنه.
در آخر هر چیزی که به انسان خدمت رسانی می‌کنه تا زندگی بهتری داشته باشه باید به خوبی ازش نگهداری بشه و قابل احترام هست حتی گوشی موبایلتون

محمد

۱۳۹۷/۳/۱۹
یادش بخیر هنگی u11 تو این تست بد ترین عملکرد رو داشت