خانهاخبار
صدور مجوز 3C و بلوتوث برای دوگانه Galaxy A8 Star و A8 Lite سامسونگ

صدور مجوز 3C و بلوتوث برای دوگانه Galaxy A8 Star و A8 Lite سامسونگ

سامسونگ قصد دارد برای افزایش فروش و محبوبیت گوشی‌های میان رده خود دو مدل دیگری را هم به زودی معرفی کند. گوشی‌های Galaxy A8 Star و A8 Lite اخیرا موفق به دریافت مجوزهای متعدد شده‌اند و به زودی عرضه خواهند شد.
۱۳۹۷/۲/۲۲

دو گوشی مرموز سامسونگ ماه گذشته با شناسه‌های SM-G8750 و SM-G8850 از آژانس رگولاتوری TENAA مجوز دریافت کردند و گفته می‌شود که قرار است به نام‌های Galaxy A8 Star و A8 Lite به زودی معرفی شوند. پس از صدور مجوز TENAA باورها بر این بود که دو گوشی مذکور احتمالا تنها برای بازار چین توسعه می‌یابند تا سامسونگ بتواند سهمش را در این بازار بسیار مهم افزایش دهد. از طرفی حالا شاهد هستیم که گوشی‌های مذکور مجوز 3C و Bluetooth SIG دریافت کرده‌اند و ظاهرا از شارژ 15 واتی هم پشتیبانی می‌کنند. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که Galaxy A8 Lite و A8 Star به زودی برای اغلب بازارها از سوی سامسونگ رونمایی شوند.

در تصاویر اسناد مجوز این گوشی‌ها شاهد هستیم که علاوه بر شارژ 2 آمپری 5 ولتی از امکان عبور جریان 1.67 آمپری 9 ولتی هم پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره این مدل‌های تازه در دسترس نیست اما در فهرست منتشر شده توسط TENAA به باتری 3700 میلی آمپر ساعتی اشاره شده بود.

باتوجه به فهرست اطلاعاتی که TENAA در پایگاه رسما خود منتشر کرده است باید بگوییم که حداقل نسخه چینی مدل Galaxy A8 Star صفحه نمایش 6.3 اینچی اینفینیتی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس دارد و به ماژول دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 16 و 24 مگا پیکسلی در پنل پشتی مجهز می‌شود. گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده اگزینوس 7885 قدرت می‌گیرد و 4 یا 6 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. با توجه به صدور مجوزهای اخیر انتظار می‌رود که سامسونگ این دو مدل تازه را به زودی رونمایی و عرضه کند.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)