خانهاخبار
Galaxy S9 Mini با شماره مدل SM-G8850 در بنچمارک AnTuTu فاش شد

Galaxy S9 Mini با شماره مدل SM-G8850 در بنچمارک AnTuTu فاش شد

سامسونگ برای عرضه یک گوشی جدید با شماره مدل SM-G8850 آماده می‌شود که گمان می‌رود با نام تجاری Galaxy S9 Mini ارائه شود؛ مدل مذکور به‌تازگی در AnTuTu فاش شده است.
۱۳۹۷/۱/۲۷

گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G8850 موفق به دریافت تأییدیه از TENAA در چین شده است؛ این گوشی که گمان می‌رود با نام تجاری Galaxy S9 Mini به بازار عرضه خواهد شد، به‌تازگی در آزمون AnTuTu فاش شده است. گوشی جدید سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام بهره خواهد برد؛ پردازنده مذکور شامل هشت هسته پردازشی 2.2 گیگاهرتزی از نوع Kryo 260 است و واحد پردازش گرافیکی Adreno 512 دارد. این مدل به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و توانسته امتیاز 136,483 را در آزمون AnTuTu به‌دست آورد.


image

همان‌طور که گفته شد، انتظارداریم گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G8850 با نام تجاری Galaxy S9 Mini به بازار عرضه شود؛ مدل مذکور به نمایشگر 5.8 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده است و صفحه‌نمایش آن، رزولوشن QHD+ دارد. گوشی جدید سامسونگ در بهترین نسخه، از شش گیگابایت رم برخوردار است و مدل پایه آن نیز با چهار گیگابایت رم ارائه می‌شود.

image

انتظار داریم در پنل پشتی، سامسونگ از دوربین دوگانه 12 و 8 مگاپیکسلی استفاده کند؛ در قاب جلوی گوشی نیز سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی درنظر گرفته شده است. چینش دوربین دوگانه در پشت گوشی، مانند آیفون 10 اپل است؛ دوربین دوگانه چینش عمودی دارد و در یک سمت گوشی جای گرفته است. جدیدترین میان‌رده سامسونگ با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت همراهی می‌شود و همچنین از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

با توجه به تصاویر به‌دست آمده از این گوشی، انتظار داریم Galaxy S9 Mini به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز شده باشد. در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون قیمت احتمالی، زمان عرضه یا زمان معرفی جدیدترین میان‌رده سامسونگ به دست نیامده است؛ البته از آنجایی‌که این مدل در TENNA در چین تأییدیه دریافت کرده است، بعید نیست زمان عرضه آن نزدیک باشد. به همین جهت، انتظار داریم  گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G8850 در اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل ماه آینده میلادی به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شود. در رابطه با نام تجاری این گوشی که احتمالاً Galaxy S9 Mini خواهد بود، لازم است اشاره کنیم که سامسونگ نسخه Mini گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S را از زمان عرضه Galaxy S5 Mini ارائه نداده است؛ با این‌حال، شایعات مشابهی مبنی بر عرضه نسخه مینی پرچمدار Galaxy S7 یا Galaxy S6 مطرح شده بود که در نهایت به واقعیت مبدل نشد. به همین جهت، ممکن است گوشی جدید این شرکت  با شماره مدل SM-G8850 با نام تجاری کاملاً متفاوتی ارائه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)