خانهبررسی‌ها
مقایسه دوربین Galaxy A7 2017 با Nova 2 Plus

مقایسه دوربین Galaxy A7 2017 با Nova 2 Plus

نوا 2 پلاس و گلکسی ای 7 2017 دو میان رده بازار هستند که رقبایی سرسخت برای یکدیگرند. امروز دوربین این دو گوشی را کنار هم قرار دادیم تا عملکرد آن‌ها را کنار هم ببینیم. برای مشاهده عکس‌ها در اندازه بزرگتر روی آن‌ها کلیک کنید.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۶/۶/۲۵

 

Huawei Nova 2 Plus

نوا 2 پلاس به دو دوربین مجهز است. یکی از لنزها سنسور 12 و لنز دیگر سنسور 8 مگاپیکسلی دارد. بر خلاف خانواده P که هر دو دوربین همیشه فعال هستند در این گوشی لنز 12 مگاپیکسلی در سمت راست برای عکاسی معمولی با اندازه دهانه دیافراگم f/1.8 و لنز 8 مگاپیکسلی در سمت چپ با اندازه دهانه دیافراگم f/2.4، که لنز تلفوتو نام دارد، برای عکاسی پرتره استفاده می‌شود. به سبب اینکه نوا 2 پلاس قرار است کاربران زیباپسند و دنباله‌رو مد را به سمت خودش جذب کند استفاده از دوربین سلفی با سنسور قدرتمند در این گوشی دور از انتظار نیست. برای دوربین دوم از سنسور 20 مگاپیکسلی با توانایی تشخیص سه‌بعدی چهره استفاده شده است.

Samsung Galaxy A7 2017

در طرف دیگر گلکسی ای 7 2017 با یک دوربین اصلی با سنسور 16 مگاپیکسلی و اندازه دهانه دیافراگم f/1.9 قرار دارد. دوربین دوم این گوشی همانند دوربین اصلی سنسور 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.9 دارد که کمک می کند نور زیادی وارد لنز دوربین شود. مانند رقیبش دوربین دوم این گوشی هم به فلاش LCD مجهز است که برای عکاسی در نور شب به کمک کاربر می‌آید. 

نمونه عکس‌های دوربین اصلی در روز

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

نمونه عکس دوربین اصلی در شب


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

نمونه عکس پانوراما

image

 

نمونه فیلم‌برداری با دوربین اصلی

.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱۲/۲۶
سلام یه چیز رو فراموش کردین عکس باجه تلفن رو نگاه کنید دوربین هواوی نورگیری بهتری داره و عکسش رو سفیدنکرده خوب به جاده و اسمان توجه کنید تو عکس a7 بدلیل نورگیری بیش از حد تصویرش سفید شده

Maryam

۱۳۹۷/۸/۸
من نوا دارم خیلی راضیم

آرین

۱۳۹۷/۵/۸
سلام.بنظرمA7عملکردش از نوا2پلاس بهتره. تو سلفی نوا بهتر عملکرده ولی سلفیش توی روز یکم کم رنگ تره.من موندم نوا بخرم یا A7.نوا=لایک A7=دیس لایک.ممنون میشم اگه راهنماییم بکنید.

یزدان

۱۳۹۷/۲/۳۱
خداییش اگ یکم فقط یکم به عکسا دقت کنین در روز واقعا A7 عملکرد بهتری داره هم از نظر ثبت رنگ که سامسونگ واقعا استاده تو ای کار و هم روشنایی خوب اونم به دلیل دریچه دیافراگمی که تو دوربین سامسونگ به کار رفته نمیخام از برندی طرفداری کنم من خودم هونور ۸ دارم ولی جیزی که معلومه اینه که نوا ۲ عکساش کمی تاریکن و روشنایی ندارن تو روز در شب هم باز این سامسونگه که که تصاویر با جزییات بهتر و با روشنایی بهتر که بازم به خاطر پیکسل بیشتر و دریچه دیافراگم بالاتره عملکرد باتری داره دوربینای سلفی هم عملکرد یکسانی دارن و نمیشه گفت که برتری خاصی نسبت به هم دارن الباه یکی از ویژگی های خوبه گوشی نوا ۲ ثبت تصاویر پرتره که واقعا زیباست وخوب عمل کرده ولی اگه بخام به طور کلی بگم دوربین سامسونگ واقعا یه سر وگردن بالاتره با اینکه هواوی تو تبلیغاتش خیلی رو دوربین نوا ۲ پلاس مانور داده با تشکر

محمد

۱۳۹۷/۱/۲۴
آقا کیفیتا تقریبا برابره ولی خدایی سلفی نوا 2پلاس بهتره و یه چیز دیگه هم که هس شما هیچ اشاره ای به قابلیت های گوشی هواوی نوا 2 پلاس نکردید ابن گوشی 10 برابر سامسونگ قابلیت داره از عکاسی پرتره گرفته تا زوم اپتیکال و نقاشی با نور و اسلوموشن و تایم لپس و نایت شات. این قابلیت ها رو اگه گوشی سامسونگ داشت بالای 4 تومن بود.