خانهاخبار
بلندگوی هوشمند Echo Show آمازون با قابلیت مکالمه تصویری معرفی شد

بلندگوی هوشمند Echo Show آمازون با قابلیت مکالمه تصویری معرفی شد

شرکت آمازون، به‌تازگی از بلندگوی هوشمند جدید خود با نام "آمازون Echo Show" رونمایی کرده است که از یک نمایشگر 7 اینچی لمسی استفاده می‌کند و هم‌چنین، به قابلیتی برای برقراری مکالمات تصویری مجهز شده است.
۱۳۹۶/۲/۲۰

بلندگوی هوشمند جدید آمازون که به‌تازگی معرفی شده است، به لطف بهره‌گیری از یک نمایشگر 7 اینچی به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌ شیوه متفاوتی با دستیار صوتی الکسا تعامل داشته باشند. هم‌چنین، کاربران بلندگوی Echo Show می‌توانند با دوستان خود که از یک بلندگوی Echo آمازون یا برنامه الکسا استفاده می‌کنند، به برقراری تماس پرداخته یا برای آن‌ها پیام ارسال نمایند.

بلندگوی هوشمند Echo Show آمازون این قابلیت را برای کاربران فراهم نموده است تا با صدای خود، به خرید بپردازند و هم‌چنین استفاده از سرویس Prime Photos برای مشاهده تصاویر کاربران به لطف استفاده از یک نمایشگر 7 اینچی در این بلندگوی هوشمند امکان‎پذیر شده است. علاوه‌‍براین، می‌توانید در هنگام پخش آهنگ از سرویس Amazon Music به مشاهده‌ متن آن پرداخته و حتی جدیدترین ویدیوهای یوتیوب را مشاهده کنید.

image

بلندگوی هوشمند Echo Show آمازون از هشت میکروفون استفاده می‌کند و فناوری Beamforming برای شنیدن صدای شما با فاصله دور از این بلندگو، فراهم شده است. علاوه‌براین، Echo Show آمازون از سیستم پخش صدای دالبی بهره می‌گیرد و بدین شکل، تجربه بسیار مناسبی را در هنگام پخش یک آهنگ به‌دست خواهید آورد.

بلندگوی هوشمند جدید آمازون یعنی Echo Show می‌تواند به دوربین‌های امنیتی موجود در خانه یا محل کار شما متصل شود و بدین شکل، می‌توانید با استفاده از نمایشگر 7 اینچی خود بر محیط پیرامون خود نظارت داشته باشید. آمازون مدعی است که با اتصال این بلندگوی هوشمند به دوربین‌های توسعه‌یافته برای نظارت بر محیط داخل خانه، می‌توانید اتاق کودک خود را همواره زیر نظر داشته باشید.

image

علاوه‌براین، قابلیت پیش‌بینی آب‌وهوا نیز برای آن در نظر گرفته شده است و با این بلندگوی هوشمند، می‌توانید به CNN برای مشاهده آخرین خبرها، Allrecipes برای مشاهده دستور پخت‌ غذاها و سرویس‌های مشابه دسترسی داشته باشید.

مشخصات‌فنی بلندگوی Echo Show آمازون در ادامه آمده است:

  • ابعاد: 187 در 187 در 90 میلی‌متر
  • وزن: 1170 گرم
  • نمایشگر: 7 اینچی لمسی (رزولوشن صفحه‌نمایش در حال‌حاضر مشخص نشده است)
  • دوربین: 5 مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از استاندارد 802.11 a/b/g/n و فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز
  • پشتیبانی از فناوری AD2P برای استریم آهنگ از گوشی‌هوشمند و اجرای آن بر روی Echo Show یا استریم آهنگ از بلندگوی هوشمند جدید آمازون بر روی یک بلندگوی بی‌سیم
  • بلندگوهای دوگانه 2 اینچی
  • برنامه الکسا با Fire OS، سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس سازگاری دارد.
  • پردازنده اینتل Atom X5-Z8350 برای پردازش محتوا در بلندگوی Echo Show به‌کار گرفته شده است.

لازم به‌ذکر است که این بلندگو، تنها 229.99 دلار قیمت دارد و در تاریخ 7 تیر، در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت. هم‌چنین، کاربرانی که مایل به انتخاب بلندگوی هوشمند جدید آمازون با نمایشگر لمسی هستند، برای یک مدت محدود می‌توانند دو عدد از این بلندگو را با 100 دلار تخفیف خریداری نمایند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)