خانهاخبار
نظرسنجی: آیا از اپلیکیشن‌های موبایل برای تماس صوتی استفاده می‌کنید؟

نظرسنجی: آیا از اپلیکیشن‌های موبایل برای تماس صوتی استفاده می‌کنید؟

ارسال پیام اولیت شماست یا تماس صوتی؟ این روزها با وجود در دسترس بودن پیام رسان هاو راحتی استفاده از آنها، کدام یک را ترجیح می دهید؟
۱۳۹۶/۲/۶
image

پیش از ظهور اسمارت‌فون‌ها، اولین کاربرد گوشی‌های موبایل به تماس صوتی مربوط می‌شد؛ چیزی که اکنون، اهمیت خود را نسبت به گذشته از دست داده است. پیشتر تماس صوتی از طریق خطوط تلفن همراه و ثابت انجام می شد و یا نرم‌افزارهایی که روی کامپیوتر نصب می‌شدند این نوع تماس را برای ما ممکن می‌کردند؛ نرم‌افزارهایی که عموما به خاطر سرعت کم اینترنت استفاده زیادی برای عموم نداشتند.

این روزها اما اوضاع فرق کرده است؛ سرعت اینترنت نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است و اپلیکیشن‌های زیادی امکان برقراری تماس صوتی را به ما می‌دهند. همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران کمتر به سراغ تماس صوتی آن هم به روش سنتی بروند. اما از طرف دیگر اکنون پیام‌رسان‌های مختلف کاربران را احاطه کرده‌اند و امکان برقراری ارتباط سریع را به‌راحتی فراهم می‌کنند. به‌طوریکه افراد بسیاری ترجیح می‌دهند با ارسال پیام به جای برقرای تماس صحبت‌هایشان را خلاصه کنند و از امکانات جانبی همچون فرستادن استیکرها، عکس و ویدیو و غیره نیز استفاده کنند.

در اینجا ما تصمیم گرفتیم به سراغ شما کاربران عزیز جی اس ام بیاییم و نظر شما را در این باره بپرسیم. شما در کدام دسته قرار می‌گیرید؟ آیا هنوز هم تماس صوتی اولیت شما در استفاده از گوشی موبایل است؟ چند درصد از تماس‌های صوتی تان را با اپلیکیشن‌ها انجام می‌دهید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۲/۱۴
نظر شما ...داداچ حواست باشه fbi مکالماتتو شنود نکنه....

meytijan

۱۳۹۶/۲/۹
اگر مکالمات شما شنود بشه دنیا بهم میریزه لطفا خیلی احتیاط کنید

علی

۱۳۹۶/۲/۹
به نظر من تا چند سال آینده مخابرات توان رقابت با نرم افزارهی اینترنتی که با انها می شود تماس صوتی برقرار کرد را ندارد و با فیلتر کردن تلگرام خود را (مخابرات) زیر سوال برده

meytijan

۱۳۹۶/۲/۷
سلام من بعضی وقتها از طریق واتساپ تماس میگیرم که واقعا عالی هست و فرقی با مکالمه از طریق سیمکارت نداره تماس تصویری هم گرفتم خیلی خوب بوده اینترنت گوشیم معمولا یا 4g هست یا 4g+ (گلکسی الفا) وای فای خونه هم مخابراتی حجمی با سرعت 1 مگابایتی هست با آیفون تماس واتساپی از طریق وای فای داشتم که خیلی خوب بوده ولی با سیم کارت هنوز تست نکردم کیفیت تماس برنامه هایی مثل لاین یا ایمو رو در حد واتساپ قبول ندارم

Raptor

۱۳۹۶/۲/۶
من زیا از اپلیکیشن‌های تماس صوتی یا تصویری استفاده میکنم.چون تماس غیر از این برنامه ها برای صحبت با خارج از کشور هزینش خیلی زیاده.البته اگه سرعت اینترنت هم همیشه تو سطح خوب باشه، کیفیت تماس با این برنامه ها از خطوط معمولی خیلی بهتره.