خانهاخبار
اپل: قدرتمندانه در بازار کامپیوترهای رومیزی می‌مانیم

اپل: قدرتمندانه در بازار کامپیوترهای رومیزی می‌مانیم

تیم کوک، مدیرعامل اپل، اعلام کرده است که این کمپانی به حضور قدرتمندانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی ادامه خواهد داد و قصدی برای ترک این بازار ندارد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۲

اگر فکر می‌کنید که اپل قصد دارد بازار کامپیوترهای رومیزی را ترک کند، باید بگویم کاملا در اشتباهید. این کمپانی نه‌تنها هیچ قصدی برای ترک این بازار ندارد، بلکه بر طبق گفته‌های تیم کوک، مدیرعامل این کمپانی، اپل به حضور قدرتمندانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی ادامه خواهد داد.

تیم کوک در یک جلسه پرسش و پاسخ در مقر کمپانی اپل در کوپرتینو اعلام کرد که آن‌ها مشتریان حرفه‌ای را فراموش نکرده‌اند. او در ادامه گفت که شما خواهید دید که در بازار حرفه‌ای‌ها بیشتر فعالیت خواهیم کرد. این بازار برای ما بسیار مهم است و به‌خصوص بازار خلاق برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

image

این جواب تیم کوک در پاسخ به کسانی بیان‌شده است که از بروز نشدن کامپیوترهای مک پرو و آیمک‌ها ناراضی هستند؛ زیرا کامپیوترهای رومیزی اپل در حدود چند سال است که هیچ‌گونه بروزرسانی خاصی را دریافت نکرده‌اند و همین مورد نگرانی‌ها در مورد ترک بازار کامپیوترهای رومیزی توسط اپل را تقویت کرده است؛ اما با توجه به گفته‌های تیم کوک، قطعا باید منتظر محصولی جدید و خلاقانه از اپل باشیم.

تیم کوک گفت که اتفاقاتی در پشت‌صحنه در حال رخ دادن هستند و اپل هنوز برای توسعه کامپیوترها اهمیت قائل است.

فکر نکنید که در دید نبودن کارهایی که انجام داده‌ایم و یا در حال انجامشان هستیم به این معنی است که اولویت‌های ما درجاهای دیگر قرار دارند.

در این جلسه پرسش و پاسخ در مورد احتمال عرضه آیمک با صفحه‌نمایش لمسی نیز از تیم کوک سوالاتی پرسیده شده و او گفت که کمپانی‌اش برنامه‌ای برای عرضه آیمک با نمایشگر لمسی ندارد. مدیرعامل اپل همچنین تاکید کرد که آیپد و کامپیوترهای مک همچنان دو بخش متمایز و جدا از هم باقی خواهند ماند و وقتی افراد آیپد را به‌عنوان جایگزینی برای لپ‌تاپ – و نه کامپیوترهای مک- می‌بینند شما باید انتظار کارهای بیشتری را از اپل داشته باشید؛ زیرا کامپیوترهای مک می‌توانند کارهای بیشتری را انجام دهند.

نظر شما چیست؟ آیا اپل سرانجام کامپیوترهای مک را به‌روزرسانی خواهد کرد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

akbar

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
ببخشید من وسط صحبت تخصصی شما میپرم
اما کیکا جان دوست خوبم
تنی چند از طرفداران متعصب و کهنه کار اپل،جدیدا محصولات مایکروسافت رو به اپل ترجیح دادن
میتونی خبرهاشو پیگیری کنی توی سایت فارسی ویندوز
دلیلشون برای اینکار نواوری و خود ویندوز 10 بوده...نمیدونم چرا وقتی مهاجرت از مک به ویندوز بیشتره و از طرفی درصد یوزرهاش بالاترن
من باید خودمو در محدودیت قرار بدم و بیام و با مک کار کنم؟
چرا باید به عقب برگردم؟!
کمپانی اپل یه کمپانی خیلی محترمه برای من که واقعا اصالت و کیفیتش رو قبول دارم،اما این به معنای بی نقص بودن و جلوتر بودنش نیست
قبول کنیم نسل جدید AIO و laptop هاش حرفی برای گفتن دربرابر محصولات مایکروسافت نداشتن...و اخلاق مایکروسافت هم جوریه که وقتی محصولی میده تا چندسال در سطح بالا باقی میمونه،پس اومدن نسل جدید محصولات اپل هم نمیتونه رقیب خاصی باشه برای مایکروسافت

alireza

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
خب جالبه
۹۰ درصد دارن از ویندوز استفاده میکنن این خودش گویای همه چیز هست که کدوم بهتره.همین جواب برات کافیه

kika

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
Alireza jan :
از اول هم قرار نبوده که تاچ تو آیمک استفاده بشه! از نظر اپل نیازی به استفاده از تاچ در این محصول نبوده!
دوست عزیز هر کسی با یک سیستم عامل راحت تر کار میکنه.
به نظر بنده تنها ویژگی سرفیس شاید پراسسورش باشه. اونم شاید ! چون به کل به این نکته باید توجه کنیم که ارتباط بین سخت افزار و نرم افزار خیلی مهمه . هر چیزی شمارش بیشتر بود ، دلیلی بر بهتر بودنش نیست !
من فکر کنم احتمالا شما با OS X اصلا کار نکرده باشی ، چون تا به حال کسی رو ندیدم که بگه ویندوز از OS X بهتره !
من در مورد تاچ شمارو به Ipad و Iphone ارجا میدم . برای مک همین بس که تو صفحه فروش آنلاین سرفیس که میرید ، این وسیله رو با آی مک مقایسه کرده !!!
بدم من نگفتم که سرفیس بده که ... خیلیم خوبه ... شاید منم بعد از اینکه آی مکم رو عوض کردم ، یک سرفیس هم گرفتم کنارش .
من حرفم اینه ... کلیت ساخت این وسایل از ایده های اپل شکل گرفته ...
قضیه آی مک و سرفیس مثل تبلیغ بنز برای بی ام و میمونه . بنز تو تبلیغی که برای بی ام و به مناسبت ۱۰۰ سالگیش زده بود ،،، نوشته بود " مرسی که ۱۰۰ ساله هستی ، چون اون ۳۰ سال قبلش که نبودی ، اصلا هیجانی نبود ! "

alireza

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
Kika
صفحه تاج رو اپل اوورد؟؟ عجب نظری
پس چرا خودش استفاده نمیکنه توی آیمک؟؟واقعا تعصبی هستی
لازمه بگم همون تاج بار مک بوک پرو رو از مایکروسافت دارید میخوای لینکشو بدم ببینی؟؟
بله مک g4 پردازنده و غیرش توی پایشه خب که چی؟؟شما اول اون عکس های مک g4 رو بیین بعد نظر بده
تنها خوبی سرفیس پرفورمنسشه؟؟یا پردازندشه؟؟
من دیگه حرفی ندارم.
همون ویندوز۱۰ به کل هیکل آیمک میارزه
بله وقتی سرفیس استودیو معرفی نشده بود اپل هیچ برنامه ای برای آیمک جدید نداشت ولی حالا داره.
معلومه که کی ترسیده!!
برتری سرفیس استودیو
قلم
تاچ
قابلیت خم شدن
دایال
پردازنده بهتر
گرافیک بهتر
عدم محدودیت(پورت)
صفحه نمایش با پشتیبانی از دو طیف رنگی
ویندوز۱۰
ویندوزهلو
و.....

kika

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
توصیه میکنم به دو یا ۳ نسل قبلی آی مک یه نگاهی بندازین ، همون آی مک هایی که اصل پردازندش تو پایش بود! صفحه تاچ رو اپل به بازی آورد . اینو فراموش نکنیم . پس بلد بود از روز اول صفحه تاچ رو روی آی مک بذاره ... تنها نکته قوت سرفیس شاید پراسسورش باشه که اونم امسال پیشنهاد میکنم آیمک رو ببینی .