خانهاخبار
گوشی LG G6 بدون طراحی ماژولار ساخته خواهد شد

گوشی LG G6 بدون طراحی ماژولار ساخته خواهد شد

بر اساس آخرین شایعات شرکت الجی قصد دارد تا طراحی ماژولار را بازنشسته کند و برای پرچمدار جدید خود به سراغ طراحی سنتی و کلاسیک برود.
۱۳۹۵/۸/۳

بر اساس آخرین شایعات و اخباری که درباره جدیدترین پرچمدار شرکت الجی منتشر شده است این شرکت قصد دارد در گوشی LG G6 طراحی ماژولار را کنار بگذارد و به طراحی سنتی خود برگردد. این شایعات در حالی پررنگ‌تر می‌شوند که آمار فروش اولین پرچمدار ماژولار الجی در سال ۲۰۱۶ یعنی LG G5 به شدت ناامید کننده است.

بر اساس گزارشی که خبرگزاری کره‌ای ETNews از قول یک منبع بی‌نام منتشر کرده است شرکت الجی برای طراحی پرچمدار بعدی خود به طراحی سنتی برمی‌گردد و دیگر از ماژول‌ها پشتیبانی نمی‌کند. هر چند هنوز مشخص نیست که پرچمدار بعدی این شرکت نسل جدیدی از سری G باشد یا با سری جدیدی روبرو شویم، اما این گزارش به این معنی است که ماژول‌ها و «دوستان» گوشی G5 تنها محدود به همان گوشی باقی خواهند ماند و گوشی جدید از آن‌ها پشتیبانی نخواهد کرد.

منابع داخلی شرکت الجی می‌گویند با توجه به فروش پایین گوشی G5 مدیران رده بالای این شرکت تصمیم گرفته‌اند تا در پرچمداران جدید خود به جای آنکه به دنبال نوآوری‌های زیاد باشند، تمایل دارند خواسته‌های واقعی مشتریان و کاربران را برآورده کنند. حتی اگر این امر منجر به کنار گذاشتن طراحی اختصاصی ماژولار باشد.

در حالی که شرکت الجی به ادعای خودش بیش از ۳ سال تحقیق و بررسی انجام داده بود تا بتواند طراحی ماژولار را به گوشی‌های سری G بیاورد، اما کاربران از ماژول‌های دوربین و باتری و دیگر دوستان این گوشی استقبال نکردند و این شاید باعث شود در آینده نزدیک آن‌ها را هرگز نبینیم.

شرکت الجی هنوز این شایعات را تایید یا تکذیب نکرده است، هر چند در مصاحبه‌ای که سخنگوی شرکت الجی مدتی قبل انجام داده بود، اعلام کرد که این شرکت از طراحی ماژولار برای نسل بعدی گوشی‌های خود نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید دوستان LG G5 را بر روی LG G6 نیز همراه خود داشته باشید.

image

در کنار شرکت الجی، شرکت لنوو تنها شرکتی است که از طراحی ماژولار به شکل مود‌های چسبنده به گوشی برای گوشی‌های Moto Z استفاده می‌کند، اما برای دیدن نتیجه و استقبال کاربران از محصول شرکت لنوو هنوز زود است. باید منتظر بمانیم و ببینیم آینده طراحی ماژولار پس از شکست الجی در عرضه جی ۵ و همچنین کنار کشیدن گوگل از پروژه گوشی ماژولار گوگل آرا به کدام نقطه خواهد رسید. نظر شما در رابطه با ابزارهای جانبی و طراحی ماژولار چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

یاشار

۱۳۹۵/۱۰/۹
هیچکس قدر این ماژول هارو ندونست حقتون همون آیفون 7 آشغال هست.

جواد

۱۳۹۵/۹/۱۵
چرا همه گیر دادين به ماژول یکم به مشخصاتش توجه کنین تو این رنج مشخصات فقط اس هفت آج بهتون میدن همین یکم واقع بین باشيم

سیامک ابراهیمی اقدم

۱۳۹۵/۸/۱۱
الان اگه اپل ما|ول دار زده بود شما میگفتین عجب چیزیه این ماژول نوآوری به این میگن

سیامک ابراهیمی اقدم

۱۳۹۵/۸/۱۱
پنپه
به این موضوع هم اعتراض داری آقای مخالف

ارسان

۱۳۹۵/۸/۱۰
ماژول یه وسیله دست و پا گیره.به قول mohsen md کسی نمیاد ماژول بزاره تو جیبش ببره بیاره.همه سعی کمپانی ها گوشی سازی شده سهولت در حمل گوشی.نازک شدن.ال جی جی 2 من داشتم مدام آنتن میپرید.لسته نوروزی از نمایندگی هم خریده بودم.یعنی اگر جایی میرفتم آنتن نبود.دیگه برنمیگشت.در حال جستجو باقی میموند.تمام رام هارم تست کردم.درست نشد که نشد.تا ازم دزدیدن?.ال 90 خریدم واسه اَشناها خیلی زود تاچ به مشکل خورد.بدون ضربه خوردن.من راضی نبودم از ال جی گوشیایی که خریدم.با اینکه این برندو واسه ابتکاراش دوس دارم.البته این اتفاق ها برای من افتاد.دلیل نمیشه بی کیفیت باشه ال جی.شانس ما بود دیگه.