خانهاخبار
نامگذاری اندروید N: هندی‌ها نیپام را پیشنهاد کردند، ایرانی‌ها ...؟

نامگذاری اندروید N: هندی‌ها نیپام را پیشنهاد کردند، ایرانی‌ها ...؟

نظرسنجی گوگل برای انتخاب نام نسخه بعدی اندروید 20 خرداد پایان می‌یابد. تا کنون نام‌های مختلفی برای Android N پیشنهاد شده اما کاربران هندی سعی دارند تا نام شیرینی محلی خود را روی نسخه 7 این سیستم عامل بگذارند.
۱۳۹۵/۳/۹

انتخاب نام نسخه‌های جدید اندروید همیشه برای کاربران جالب و چالش برانگیز است. آنها دوست دارند بدانند گوگل چه نامی برای نسخه بعدی این سیستم عامل برمی‌گزیند، به همین خاطر گوگل این بار صفحه‌ای به آدرس Android.com/N ایجاد کرده تا کاربران نام یک دسر خوشمزه را برای اندروید N پیشنهاد دهند.

حال که کمتر از 2 هفته به پایان این نظرسنجی باقی‌ مانده است، خبر رسیده هندی‌ها با راه‌اندازی کمپینی سعی دارند نام  شیرینی محلی خود را روی اندروید ان بگذارند. Neyyappam (نِیِپام) نام شیرینی منتخب هندی‌هاست که از برنج سرخ شده درست می‌شود و با توجه به پرشمار بودن کاربران هندی و توجهی که گوگل به این منطقه دارد، می‌تواند شانس بالایی برای برگزیده شدن داشته باشد. حتی اگر به صفحه رای‌گیری توجه کنید نام Neyyappam را روی یکی از استیکی نوت‌ها مشاهده می‌کنید.

 

image

 

به جز هندی‌ها، کاربرانی ایرانی هم بیکار ننشستند و در شبکه‌های اجتماعی کمپین‌های مشابه‌ای راه‌اندازی کرده‌اند که البته خیلی صدا نکرد. ایرانی‌ها نام‌هایی مثل نقل، نبات، نان خامه‌ای یا نان برنجی را پیشنهاد داده‌اند که همگی انتخاب‌های خوبی هستند ولی مشارکت بیشتری را می‌طلبد.

از طرف دیگر عاشقان Nutella مدت‌هاست که منتظر این فرصت بوده‌اند تا نام دسر مورد علاقه خود را روی سیستم عامل عزیزشان بگذارند، نامی که شاید بیشتر از هر چیزی مقبولیت لازم را داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

امیر

۱۳۹۵/۴/۱۵
نان برنجی هم خوبه?. من اینو میپسندم Nun berenji

Hmk

۱۳۹۵/۴/۶
باقالی پلو با برنج محسن

عرفان

۱۳۹۵/۴/۵
نوشابه چطوره

سامپل

۱۳۹۵/۴/۱
نبات هم خوبه
آقا بجنبید نبات پیشنهاد بدیم
کجا باید پیشنهاد داد؟
نقل خیلی تو دهن نمچرخه واسه خارجیا

امیرحسین عباسی

۱۳۹۵/۳/۱۲
نوش دارو پس از مرگ سهراب