خانهاخبار
اندروید 6 برای گلکسی اس5 در راه است

اندروید 6 برای گلکسی اس5 در راه است

سامسونگ وعده داده که Galaxy S5، پرچمدار سابق این شرکت، نیز به اندروید 6 آپدیت می‌شود و فعلا نسخه بتای اندروید 6 را برخی کاربران منتشر کرده است.
۱۳۹۴/۱۱/۵

سامسونگ هیچ‌وقت آپدیت‌های اندروید را برای گوشی‌های اندرویدی‌اش به‌سرعت منتشر نمی‌کند. این مشکل برای سامسونگ، که بزرگ‌ترین تولیدکنننده گوشی‌های اندرویدی است، بسیار حائز اهمیت است.

درحقیقت سامسونگ باید به فکر راهی باشد برای انتشار سریع‌تر اندروید 6 مارشمالو برای گوشی‌های گلکسی اس6 و اس6 اج و حتی نوت 4 و اس5. به یاد داشته باشید که تاکنون نسخه بتای اندروید 6 برای برخی گوشی‌های سامسونگ منتشر شده است.

اکنون نیز دوباره اسکرین‌شات‌هایی به دست آمده که نشان می‌دهد نسخه بتای اندروید 6 برای یکی از نسخه‌های گلکسی اس5 منتشر شده و البته طبق برنامه زمانی اعلام‌شده نیز نسخه نهایی اندروید 6 در ماه آوریل برای اس5 سامسونگ منتشر می‌شود.

 

image

 

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

hazin

۱۳۹۵/۹/۲۴
سلام گوشی من سری 900h مدل هشت هسته ای سری اول میخوانم بدونم آگه اندروید گوشی رو ارتقا بدم به آندروید شش براش مشکلی پیش نمیاد آخه رفیقم که آبدیت کرد کلا دوربینش کار نکرد آیا برای منم چنین مشکل پیش میاد تونم سری اول بود

رامین

۱۳۹۵/۹/۵
واس منم همچین شدخیلی چرت خیلی

رامین

۱۳۹۵/۹/۵
سلام من s5 سفارش V امریکا دارم بعد فایل فلش سری H روش بود اما الان وقتی اپدیتش کردم شده همون V و الان یه مشکل برام پیش اومده که در حین شمار گیری +1امریکا رو میاره اول شمارهام و میگه شماره مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد ولی وقتی ویرایش میکنم شماره رو و به +98 ایران تغییرش میدم درست میشه اما نباید خودش خودکار +1 رو اضافه کنه خواستم ببینم راحلش چیه ؟ و میتونم فایل فلش سری h رو روش خالی کنم یا نه ؟

محمد

۱۳۹۵/۷/۲۷
من حدود 2 ماه میشه که اپدیت کردم قبلش که اندروید 5 بود خیلی سرعت گوشی کند بود ولی از وقتی به 6 اپدیت کردم همه چی رون شده ولی خیلی زود باطری خالی میکرد تا این که یه اپدیت 40 مگابایتی براش اومد از زمانی که اپ کردم هم زود شارژ میشه هم دیر باطری خالی میکنه

محمد حسین

۱۳۹۵/۷/۱۵
اومده