خانهاخبار
رادیوی اینترنتی سامسونگ با نام Milk آغاز به کار کرد

رادیوی اینترنتی سامسونگ با نام Milk آغاز به کار کرد

در نهایت سامسونگ قدم بزرگی را به سوی دنیای استریم آنلاین موزیک برداشته است. سامسونگ اپلیکیشنی را به نام Milk Music ارائه کرده است که به صورت رایگان به کاربران گلکسی این امکان را می‌دهد تا به موزیک گوش دهند.
۱۳۹۲/۱۲/۱۷

بعد از ارائه رادیوی آیتونز توسط اپل کمپانی‌های زیادی به دنبال این سرویس رفتند و به نوعی این سرویس رایگان مورد توجه دیگران قرار گرفت. سامسونگ نیز جزو این کمپانی‌ها است.

 

به گزارش جی اس ام، در نهایت سامسونگ قدم بزرگی را به سوی دنیای استریم آنلاین موزیک برداشته است. سامسونگ اپلیکیشنی را به نام Milk Music ارائه کرده است که به صورت رایگان به کاربران گلکسی این امکان را می‌دهد تا به موزیک گوش دهند.

 

این سرویس موزیک جدید سامسونگ در حال حاضر تنها در کشور آمریکا (که منبعی کامل از این نوع سرویس‌ها مانند Spotify و Pandora را دارد) در دسترس است و سامسونگ با ارائه این برنامه، تنها در این کشور در ابتدای کار رقابت سختی را با این رقبا شروع کرده است.

 

image

 

در این برنامه در هر ساعت شما می‌توانید 6 دفعه موزیک را رد کرده و موزیک بعدی را گوشی دهید. Milk اجازه دسترسی به 200 ایستگاه رادیویی را دارد و تنها برای گوشی‌های گلکسی شامل Galaxy S4، Galaxy S3، Galaxy Note 3، Galaxy Note 2، Galaxy S4 mini و Galaxy Mega ارائه شده است و به طور حتم برای گلکسی اس 5 نیز در دسترس خواهد بود.

 

image

 

شما می‌توانید از این لینک این برنامه را مشاهده کنید، اما اگر آن را دانلود و نصب کنید باز هم سودی برای شما ندارد زیرا برنامه تنها از کشور آمریکا پشتیبانی می‌کند.

 

منبع: The next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۵
Nakone too saakhte mobile to estedad dari ? :))))))

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۸
ایول داداش هجب حرفی زدی :(((((((

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۸
دوستانی که به سامسونگ می گن تقلید کار ، مثله اینه که تو کارهاشون جای پیچ کشتی از چاقو استفاده کنند ، بگن آره ما از کسی تقلید نمی کنیم!! عزیزم تکنولوژی و در خواست مصرف کننده ها مجاب میکنه شرکتها گه عقب نمونند، همگام با هم پیش برن!!

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۷
تقلید کار خوب که بد نیست.چه بهتر که همه برندها در زمینه افزایش خدمات به مشتریان تقلید کنند.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۷
من نمیفهمم اینایی که میان میگن تقلید خدایی یکمم فک میکنن؟؟ پس اگه اینجوریه اولین ماشینی که ساخته شد بوق داشت بقیه کمپانی ها بوق نذارن رو ماشینشون چون تقلیده