خانهاخبار
عکس و مشخصات گلکسی اس 5 به بیرون درز کرد

عکس و مشخصات گلکسی اس 5 به بیرون درز کرد

درست 2 ساعت مانده به مراسم گلکسی اس 5، عکس‌های این گوشی به همراه مشخصات آن به بیرون درز کرده است
۱۳۹۲/۱۲/۵

درست 2 ساعت مانده به مراسم گلکسی اس 5، عکس‌های این گوشی به همراه مشخصات آن به بیرون درز کرده است. با وجود اینکه دیگر لینک منبع این عکس و مشخصات در دسترس نیست اما همان چند دقیقه مافی بود تا یک کاربر باهوش که از داخل یک متن لینک این منبع را به دست آورده بود همه چیز را ذخیره کند.

 

به گزارش جی اس ام، بر اساس این منبع صفحه نمایش گوشی 5 اینچ است که از نوع سوپر آمولد و کیفیت فول اچ دی دارد. دوربین گوشی 16 مگاپیکسل کیفیت دارد که برای هر عکس گرفتن به زمانی برابر تنها 0.3 ثانیه نیاز دارد. این دوربین می‌تواند با کیفیت 4K فیلمبرداری کند، این دوربین می‌تواند عکس را بگیرد و سپس بر روی آن فوکوس کنید.

 

فلاش این گوشی که در پشت آن در کنار دوربین قرار دارد این توانایی را دارد که ضربانقلب شما را اندازه گیری کند. سنسور اثر انگشت این گوشی در دکمه Home قرار دارد و برای شناسایی انگشت شما باید 8 بار انگشت خود را بر روی آن بکشید.

 

در نهایت این گوشی به ویژگی ضد آب و ضد گرد وغبار مجهز است و این بدان معنی است نسخه‌ای به نام Active را مانند گلکسی اس 4 نخواهیم دید.

 

از دیگر مشخصات می‌توان اندروید 4.4 و پورت USB 3.0 را نام برد.

 

اگر این منبع درست باشد همانطور که مشاهده می کنید ظاهر گوشی تغییری نسبت به نسل قبل نداشته و دقیقا همان گوشی خواهد بود که نرم افزار آن بهبود داده شده است. نظر شما چیست آیا این گلکسی اس 5 است؟

 

عکس و مشخصات گلکسی اس 5

 

عکس و مشخصات گلکسی اس 5

 

 

Close window

 

 

عکس و مشخصات گلکسی اس 5

 

عکس و مشخصات گلکسی اس 5

 

عکس و مشخصات گلکسی اس 5

 

عکس و مشخصات گلکسی اس 5

 

عکس و مشخصات گلکسی اس 5

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (121 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۹
باسلام از نظر من که s5بهترین گوشی هست که تا حالا دیدم اس5 سالار همه ی گوشی ها است باتشکر

مهمان

۱۳۹۳/۲/۷
این اس5 چقدر کار میکنه

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۲
از الن معلومه که طرح بدنه گلکسی اس6 طرح پلاستیکی راه راه کجه.میگین نه وایسین ببینین.از نظر تست بنچمارک هم که کمتر از وان2 شده.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۰
به نظر من این یکم بدتر از xperia z2هست

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۹
طراح بدنش کیه؟ گوشی با این مشخصات عالی و معرکه بعد قیافه ی این شکلی؟ من که با کلی شور و شوق اومدم ببینم ناراحتم که ترافیکمو هدر دادم.چه برسه اونایی که رفتن اونجا...