Nokia 6111

به هر حال این عادت کارخانه ی نوکیا است که تولیدات خود را پس از تولیدات دیگر کارخانجات و موفقیت آنان در بازار ، عرضه نماید .

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Nokia 6111
 
آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

_ گوشی موبایل

_ باتری BL-4B

_ شارژر مسافرتی AC-4

_ هدست کلاسیک استریو مدل HS-23

_ شارژر مدل CA-44

_ کابل اتصال CA-53

_ CD برنامه

_ راهنمای مصرف کننده

 

به هر حال این عادت کارخانه ی نوکیا است که تولیدات خود را پس از تولیدات دیگر کارخانجات و موفقیت آنان در بازار ، عرضه نماید و تمام این شجاعت مرهون اعتماد القا شده به مصرف کنندگان می باشد که : " نوکیا چیز دیگری است " به عنوان مثال می توان از گوشی 7200 نام برد که با این که یک گوشی ساده و حتی تا حدی ضعیف بود ولی به عنوان یک گوشی تاشوی تولید نوکیا فروش بسیار عالی را نتیجه داد و استفاده از این گوشی تاشو حتی افزایش یافت و این افزایش تا حال نیز ادامه پیدا کرده است . همین اتفاق برای گوشی های کشویی نیز روی داد .

 

 

image

 

 

گوشی نوکیا 6111 از نوع گوشی های باکلاس میانی بوده که برای مردان و زنان مشترکاً طراحی گردیده است حدودا 50 تا 60 درصد استفاده کنندگان آن را خانم ها تشکیل می دهند . که البته بستگی به جامعه ی مورد مصرف نیز دارد . این گوشی دارای طراحی متفاوتی نسبت به دیگر گوشی های کشویی می باشد و یک نمای منحصر به فرد را داراست .

ابعاد آن حدود 84x47x23 میلی متر با وزن 92 گرم می باشد . این گوشی به راحتی در هر شرایطی قابل حمل است و در دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه گردیده است که رنگ سفید آن بیشتر به علت علاقه ی خانم ها وارد بازار گردیده و در هر دو نوع ، قاب گوشی از جنس پلاستیک بوده و قسمت رویی آن حالت شفافی را دارا می باشد .

کناره های گوشی نیز از یک پلاستیک دو لایه و ضخیم تشکیل شده است که حالتی گران قیمت را القا می کند . در مجموع با ترکیب تمام خواص قاب یک ظاهر مناسب را برای گوشی خواهید داشت . وقتی گوشی را می بندید کمی لقی در هر دو قسمت گوشی مشاهده می گردد که البته این حرکت خیلی کمتر از آن است که آن را یک نقص بزرگ به حساب آوریم . به علت ارتفاع کمی که گوشی در حالت بسته دارد باید گوشی را با دقت در دست خود نگه دارید و همچنین برای بازنمودن گوشی در زوایای مختلف آن را باید با دقت در دست نگه دارید البته بازشدن گوشی و بسته شدن آن با استفاده از مکانیسم خودکار بسیار راحت صورت می پذیرد . ولی گیره های حرکتی قسمت لغزنده دارای حفره ، جهت گیر کردن کامل نمی باشد . شما می توانید از گوشی در حالت بسته نیز استفاده نمایید و می توانید پیام های خود را در این حالت خوانده و یا به تلفن ها پاسخ دهید .

میکروفون گوشی نیز در قسمت بالایی حرکت کننده قرار گرفته است و محل قرارگیری میکروفون به گونه ای است که در حالت باز گوشی نیز مکان مناسبی را دارا می باشد .

 

image
 

 

 

دکمه های چند منظوره ی گوشی در اندازه ی متوسط بوده و دکمه های حرکتی از آن ها کوچکتر می باشند . دکمه ی OK که در میان آن ها قرار گرفته کار را برای آن هایی که دارای دستان بزرگی می باشند مشکل کرده است . صفحه کلید گوشی از جنس پلاستیک بوده و کار با آن بسیار راحت می باشد و شما حتی با دکمه های ردیف بالا که در مرز قسمت جداکننده قرار دارد نیز به راحتی کار خواهید نمود .

 

image

 

 

وقتی کلیدها را فشار می دهید کاملاً حرکت و پایین رفتن آن ها را احساس می کنید و همین مطلب باعث افزایش راحتی آن ها می گردد . اما متأسفانه دکمه های چند منظوره در حین فشرده شدن صدا می دهند . نور پس زمینه ی سفید صفحه کلید آن را در هر شرایطی خوانا نگه می دارد و در روی هر کلید شما دو ردیف سیمبل (کاراکتر) ، هر یک به زبانی مشخص را مشاهده خواهید نمود .

 

image
 

 

صفحه نمایش گوشی دارای رزولوشن 160x128 پیکسل و از نوع TFT بوده که نسبت به تولیدات ف، کوچک و کم می باشد . صفحه نمایش گوشی 262000 رنگ را پشتیبانی می کند و تصاویر در آن روشن و واضح می باشند . صفحه نمایش قابلیت نمایش 6 خط نوشته و 3 خط توضیحات را دارد و اندازه ی فونت نوشته ها نیز مناسب و خوانا می باشد . اگر چه صفحه نمایش در نور خورشید کم رنگ می شود ولی سایز و اندازه ی فونت نوشته ها باعث خوانا باقی ماندن آن ها می گردد .

 

image

 

 

دکمه روشن/خاموش گوشی که نقش تعویض پروفایل ها در حالت استندبای را نیز دارد در لبه ی بالای گوشی قرار گرفته است . محل اتصال شارژر و هدست نیز در همین قسمت ، بالای گوشی به همراه یک درپوش لاستیکی مشاهده می گردد و هدست استریو گوشی به این بخش متصل خواهد شد که باعث افزایش ارتفاع گوشی نیز خواهد می شود .

 

image

 

نگهدارنده قاب پشت گوشی قرمز رنگ می باشد و با یک فشار می توانید آن را بیرون آورده و باتری گوشی را مشاهده کنید . بهتر است اصلاً پشت باتری به دنبال محل نگهدارنده سیم کارت نگردید ، چون سیم کارت در پشت قسمت حرکت کننده ی بالایی قرار می گیرد . با بازنمودن درپوش آن ، دستگاه به طور خودکار خاموش می گردد و می توانید سیم کارت را جا زده و یا بیرون بیاورید .

 

 

image

 

 

دکمه ی دوتایی کنترل صدا و دکمه ی عکس برداری برروی لبه ی سمت راستی گوشی قرار گرفته است و این به علت آن است که شما بتوانید حتی در حالت بسته نیز با استفاده از گوشی عکس برداری نمایید . در قسمت پشتی قاب ، دوربین به همراه یک آیینه کوچک و فلاش قابل مشاهده می باشد و دوربین به خودی خود دارای رزولوشن یک مگاپیکسل می باشد و این یکی از تفاوت های اصلی گوشی با خیلی از مدل های جدید و مدرن است . همچنین فرستنده ی اینفرارد (Infrared) نیز در سمت چپ گوشی قرار گرفته است .

 

image

 

 

گوشی مجهز به یک باتری mAh 700 از جنس Li-Ion می باشد که بنابر گفته ی سازنده ، طی 250 ساعت در حالت استندبای و سه ساعت و نیم  در حالت مکالمه ، گوشی را روشن نگه می دارد . در یکی از آزمایشات انجام شده گوشی 2 روز با 45 دقیقه صحبت و روشن ماندن ثابت بلوتوث و 2 ساعت گوش دادن به رادیو روشن باقی ماند . شارژ کامل دستگاه یک ساعت و بیست دقیقه به طول می انجامد .

 

image
 

 

 

منوها (Menu) :

این مدل برپایه سومین ویرایش سری 40 تولید شده و از نوع گوشی های با رده ی متوسط می باشد ، یکی از تفاوت های اصلی این گوشی با گوشی های رده بالاتر ، استفاده از صفحه نمایش با رزولوشن پایین تر می باشد و اینترفیس و منوها در بعضی موارد خارج از رده به نظر می رسند . هر جایی که با نوشته ها سر و کار دارید طراحی ها به گونه ای است که به نظر می رسد برای رزولوشن های بالاتری طراحی شده است .

 

image
 

 

حافظه ی گوشی 23.5 مگابایت می باشد . که البته با وجود دوربین مگاپیکسل کافی نیست . همچنین به علت کمی حافظه نمی توانید از مدیاپلیر استفاده نمایید و اکثر مصرف کنندگان سعی بر ذخیره ی حجم زیادی برای زنگ های گوشی دارند .

در حین بالا آمدن صفحه یک کلیپ کوچک در رابطه با مدیریت مقدماتی اجزا و بخش های گوشی و کارآیی ها پخش می گردد و اگر چه این کلیپ در حافظه اصلی گوشی قرار گرفته ولی قابل قطع و حذف نیز می باشد . دیگر تنظیمات گوشی استاندارد است و تنها میزان سیگنال و باتری گوشی به طریقه جدیدی نمایش داده می شود و شبیه به این آیکن ها در اسمارت فون ها می باشد . در حین استندبای ، گوشی ردیفی از کارآیی ها را نشان می دهد . نکته ی دیگر این است که موقعیت رادیو (روشن یا خاموش) آن را می توانید به همراه ایستگاه رادیویی ببینید و در زیر آن می توانید اطلاعات مربوط به امروز که از Organizer برگرفته شده را مشاهده نمایید . همچنین در بالای رادیو ، حالت پخش موسیقی را نیز می توانید مشاهده کنید و در کمی پایین تر می توانید یک نوشته را در رابطه ی امروز مشاهده نمایید که هر یک از این کارآیی ها به سرعت قابل انتخاب و تنظیم می باشد . شما می توانید کاغذ دیواری (Wallpaper) مخصوص استندبای را نیز تغییر دهید و در برخی حالت ها رنگ فونت ها نیز برای دیده شدن تغییر می یابد و نوشته های حالت استندبای نیز قابل تنظیم است .

 

image
         
image

 

شما قابلیت دسترسی به منوها چه در حالت استندبای و چه در حالت استاندارد را با استفاده از GO TO را دارید . شما منوی اصلی را نیز می توانید در دو نمای مختلف مشاهده نمایید .یکی حالت لیست که 4 منو را به طور لیست نشان داده و برای دیدن بقیه باید در لیست پایین بروید و حالت دیگر ماتریس 3x3 می باشد که البته در خیلی از دیگر گوشی ها شما دارای 2 حالت دیگر نیز می باشید که در این گوشی با چنین رزولوشن پایینی همین دو نوع ، کفایت می کند .

 

image
         
image

 

تمامی زیرمنوها به طور لیست عمودی بوده و هر زیرمنو دارای آیکن کوچکی نیز می باشد ، همچنین شما قابلیت انتخاب اندازه ی فونت ها را نیز دارید که در 3 اندازه و در 3 کارآیی پیام ها و تماس ها و Web اعمال می گردد که بزرگترین حالت آن ، چندان نوشته ها را حجیم و پررنگ نمی گرداند .

 

image

 

 

همچنین شما کارآیی جهت حرکت سریع در بین منوها دارید که برچسب هایی از منوهای دلخواه تان را در آن قرار می دهید و  می توانید فرمان های صوتی را نیز در این قسمت جهت دستیابی به منوها ذخیره نمایید . تشخیص و ضبط این صدا در این منو قابل دسترسی می باشد .

 

دفترچه تلفن (Phone book) :

شما قابلیت ذخیره ی 1000 ورودی را در گوشی دارید البته این تنها در صورتی است که اطلاعات زیادی را به نام های وارد شده ندهید و عملاً با وارد نمودن متوسط 6 تا 7 خط برای هر فرد می توانید 500 نام را در این بخش ذخیره نمایید و برای هر نفر می توانید 5 شماره تلفن را ذخیره نمایید . اولین شماره ی ذخیره شده برای هر فرد به عنوان شماره ی پیش فرض ، ذخیره می گردد .

 

image
         
image

 

همچنین شما قابلیت ذخیره ی email ، Home page ، آدرس های دیگر ایمیل و یک نوشته را برای هر فرد دارید . همچنین قابلیت افزودن یک کد به نام User ID را نیز برای هر فرد خواهید داشت . شما می توانید یک تصویر را نیز به هر نام بیافزایید و می توانید تنظیمات را به گونه ای انجام دهید که شماره و تصویر فرد نیز نشان داده شود  که البته تصویر به صورت یک آیکن بسیار کوچک نشان داده می شود .

تلفن های موجود در سیم کارت و گوشی مشترکاً قابل نشان دادن در این قسمت می باشند و می توانید برای هر  نام نیز یک زنگ به خصوص را تنظیم نمایید . همچنین قابلیت تنظیم شماره های 2 تا 9 را برای Speed dial خواهید داشت و در مجموع می توانید 100 تصویر را به شماره ها اختصاص دهید و وقتی تلفن زنگ می خورد از بالا نام فرد و بعد شماره تلفن در بالای عکس فرد مورد نظر که قسمت کوچکی را به خود اختصاص داده است ؛ ظاهر می گردد .

هیچ گروه تماسی به طور پیش فرض در گوشی موجود نمی باشد و تنها شما می توانید این گروه ها را تولید نمایید و یک مزیت بالای گوشی قابلیت تولید این گروه ها تا 25 گروه می باشد و می توانید به این گروه ها نیز تصاویری را نسبت دهید و یک نفر می تواند به بیش از یک گروه تعلق داشته باشد .

 

image

 

شما قابلیت جستجو در گروه ها و نام ها را به طور هم زمان خواهید داشت که این ترتیب شاید ابتدای امر کمی گیج کننده باشد . جستجو در لیست کلی نیز با وارد نمودن چندین حرف امکان پذیر است . همچنین قابلیت انتقال شماره ها به MS outlook به خوبی امکان پذیر نمی باشد و فایل های آن در Office مشاهده نخواهد شد .

 

پیام ها (Messages) :

همانند 6230i در این گوشی نیز از برنامه ی T9 به روزآوری شده ، استفاده گردیده است و قابلیت حدس گوشی کامل و بدون مشکل می باشد .

همچنین می توانید لغات دلخواه خود را نیز به دایره لغات گوشی بیافزایید و این برنامه کاملاً شبیه به آنچه در SmartPhone ها استفاده شده ، می باشد .

 

image
         
image

 

image
         
image
 

 

گوشی Nokia Smart Message را نیز پشتیبانی می نماید که قابلیت ارسال زنگ های خاص ، تصاویر سیاه و سفید را به شما می دهد و 150 پیام کوتاه نیز قابل ذخیره در گوشی می باشد و دارای کارآیی می باشید که در صورت نیاز یک پیام را جایگزین پیام دیگر نموده و قبلی را پاک می نماید . سازنده ی گوشی به جای EMS تنها از MMS استفاده نموده و گوشی تنها MMS را پشتیبانی می کند و برای هر پیام MMS گنجایش ذخیره 300 کیلوبایت اطلاعات را دارید . شما دارای پیام های صوتی نیز می باشید که خود گونه ای از MMS است و بیشترین حد ذخیره آن می تواند 3 دقیقه و شش ثانیه باشد .

 

image

 

همچنین گوشی ساختار mail را نیز پشتیبانی می کند که به جزئیات نمی پردازیم .

 

لیست تماس ها (Call list) :

در این بخش ، لیست تماس های گرفته شده (Dialed calls) ، لیست تماس های وارد شده (Received calls) و لیست تماس های از دست رفته (Missed calls) موجود می باشد . که قابلیت گنجایش 20 شماره تلفن را دارد که تاریخ و زمان آن ها را نیز می توانید مشاهده نمایید . با فشردن دکمه ی برقراری تماس ، لیست تماس های اخیر شما ظاهر می گرددو هر تماس نیز دارای آ یکن مخصوص به خود می باشد .

 

image
         
image

 

 

 تنظیمات (Settings) :

پروفایل ها قابل فعال سازی از این قسمت نیز می باشند و هر پروفایل قابل تنظیم و یا فعال سازی در زمان مشخص از این محل می باشد . همچنین می توانید اصواتی را برای هر رویداد تنظیم نمایید و زنگ ها را برای تماس ها و گروه ها در این قسمت مشخص کنید که این بخش نوکیا یکی از بهترین ها ، بین گوشی های موبایل می باشد .

 

image
         
image

 

 

شما در این قسمت می توانید قفل خودکار صفحه کلید را فعال نمایید و یا این که تنظیم نمایید که با اتصال لوازم جانبی چون هدست به گوشی ، گوشی چه رفتاری را نسبت به آن ها نشان دهد .

 

گالری (Gallery) :

تمامی فایل ها و پوشه ها با نام های مختلف که حاوی عکس و موسیقی و... می باشند ، در این قسمت موجودند و می توانید تمامی پوشه های موجود را مثلاً برحسب نام ، لیست نمایید و پوشه هایی را برای فایل های گرافیکی ، فایل های ویدئویی و... خواهد داشت .

 

image

 

 مدیا ( Media ) :

یکی از بخش هایی که در تمامی تنظیمات مشاهده می شود به هر حال با مولتی مدیا مرتبط می باشد و حال ما به این قسمت می پردازیم .

 

image

 

گوشی دارای یک دوربین می باشد که دارای رزولوشن های یک مگاپیکسل ، 1152x864 ، 640x480 ، 320x240 و 160x120 پیکسل می باشد . کیفیت تصاویر نیز برروی گوشی واضح و مناسب است و تصاویر با فرمت Jpeg ذخیره می گردند .

 

image
         
image

 

می توانید کارآیی های دیگر و تنظیمات دیگری را نیز در منوی دوربین مشاهده کنید و فلاش را نیز از همین قسمت فعال سازید ولی دارای تایمر قابل تنظیم نمی باشید و تنها یک تایمر 10 ثانیه ای را دارید و نمونه عکس های گرفته شده توسط گوشی را در زیر مشاهده می نمایید .

 

image

 

شما قابلیت تنظیم مدت زمان فیلم برداری را دارید و رزولوشن های تمام کلیپ ها تنها 144x176 پیکسل می باشد که دارای 3 کیفیت خواهد بود و تأثیری برروی کیفیت فیلم برداری ندارد و در چنین رده گوشی هایی این مطلب عادی است . تمامی فیلم ها با فرمت 3GP ذخیره می گردند .

آنچه در رابطه با دوربین گوشی می توان نتیجه گیری نمود این است که دوربین گوشی دارای قابلیت های متوسطی می باشد که تنها برای استفاده در گوشی مناسب می باشد و نباید برروی رایانه انتظار خاصی را از آن داشت . البته سازنده می توانست دوربین بهتری را همانند 6280 برروی این گوشی نصب نماید . مثلاً در 6280 شما انواع مختلفی از تصاویر را می توانستید ذخیره و عکس برداری نمایید .

 

مدیا پلیر (Media Player) :

این کارآیی ها برای پخش موسیقی استفاده می گردد که فایل های Mp3 را پشتیبانی می نماید . کیفیت پخش Mp3 ها مناسب بوده و بدون هیچ گونه خش می باشد و حتی می توانید در حین پخش از بلندگوها نیز استفاده نمایید . بلندگوها نیز بسیار بلند و رسا و باکیفیت می باشند و زنگ های پلی فونیک هم با کیفیت مناسبی پخش می گردند . همچنین گوشی قابلیت ارسال صدا به هدست بلوتوث را نیز دارد .

 

image
        
image

 

image
         
image
 

 

 

ضبط صوت (Sound Recorder) :

می توانید 60 دقیقه در هر فایل ذخیره نمایید که در حین تماس و مکالمه نیز کار می کند .

 

image

 

رادیو (Radio) :

یک رادیو FM با قابلیت ذخیره ی 20 کانال و قراردادن نام برای هر کانال می باشد که این کارآیی شبیه به دیگر گوشی های نوکیا می باشد و تنها با وجود هدست کار می کند ولی گوشی می تواند با وجود هدست در حالت بلنگو نیز فعال گردد که هدست نقش آنتن آن را ایفا می کند . شما قابلیت ضبط از رادیو را ندارید .

 

image

 

تنظیم كننده (Organizer) :

شما قابلیت ذخیره ی 100 تا 250 ورودی را دارید که این میزان بستگی به طول هر نوشته دارد و گوشی قابلیت پاک نمودن خودکار پیام ها و نوشته های قدیمی را نیز دارد . تقویم به صورت ماهیانه و هفتگی و حالت زمان بندی شده ، نشان داده می شود و قابلیت جستجوی سریع در تاریخ ها را دارا هستید . رویدادهای ذخیره شده در 5 نوع ملاقات (Meeting) ، تماس (Call) ، تولد (Birthday) ، یادآوری (Reminder) و نوشته ها (Note) می باشند و برای هر یک نیز می توانید یک زنگ هشدار ذخیره نمایید .

 

image
         
image

 

گوشی مجهز به لیست انجام وظایف یا To do list نیز می باشد که قابلیت قراردادن دوره و اهمیت هر یک از وظایف را نیز برای آن ها دارا می باشید .

 

image
         
image

 

 

Notes : نوشته هایی با گنجایش 3000 کاراکتر در این قسمت قابل ذخیره اند .

در این قسمت شما می توانید زنگ بیداری یا Alarm clock را تنظیم نمایید که این قسمت قابل تنظیم به صورت یک بار زنگ خوردن و یا زنگ خوردن مکرر می باشد و هر ملودی و یا رادیو قابل تنظیم به عنوان زنگ آن می باشد و دارای قسمت خواب کوتاه  Snooze نیز می باشید . شما در همین منوی اصلی ، زیرمنوهای تایمر و کرونومتر را می توانید با نتایج مناسب مشاهده نمایید .

 

كارایی ها (Application) :

در این بخش شما 4 بازی را به طور پیش فرض به نام های Golf town ، Back gammon ، Rally 3D و Solitaire دارا می باشید .

 

image

 

تبدیل واحد (Converter II) :

به شما اجازه ی تبدیل واحدهای مختلف اندازه گیری را به یکدیگر می دهد .

 

ساعت جهانی (Word Clock) :

که زمان دقیق را در مناطق مختلف نشان داده و قابل تنظیم به طور هم زمان برای چندین شهر می باشد . همچنین کارآیی های تحت Java نیز در همین بخش مستقیماً نصب و اجرا می گردند که در گوشی های قدیمی تنها از راه WAP این کار ، امکان پذیر بود .

 

Web :

در این قسمت شما دارای WAP Browser ویرایش 2 می باشید که قابلیت نمایش صفحات XHTML و TCP/IP را دارا بوده و 3GPP را نیز پشتیبانی می کند و تنها مشکل آن رزولوشن پایین گوشی است .

 

اتصالات (Connectivity) :

گوشی کاملاً می تواند به عنوان یک مودم تحت GPRS کلاس 10 کار نماید و EDGE کلاس 10 را نیز پشتیبانی می نماید و قابلیت اتصال به رایانه را نیز دارد که این کار از طریق بلوتوث ، اینفرارد و کابل USB امکان پذیر است و تنها مشکل گوشی در این زمینه سرعت نسبتاً پایین آن می باشد .

 

image
         
image

 

گوشی پروفایل های مختلف بلوتوث را پشتیبانی می کند و شما قابلیت مشاهده ی حافظه گوشی برروی رایانه را نیز دارید . هر فایلی قابل انتقال و ذخیره در گوشی می باشد و گوشی می تواند نقش یک کول هارد (Cool Hard) را ایفا کند .

 

اتصال به رایانه :

شما قابلیت مشاهده برنامه اتصال به رایانه را به صورت نرم افزار در CD دارید و از طریق این برنامه به راحتی با رایانه ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مربوط به ارگانایزر و دفترچه تلفن را به MS outlook انتقال می دهد و یا برنامه ها و زنگ های جدید را دانلود می کنید و حتی زبان های دیگر را نیز می توانید از این طریق برای گوشی فراهم و برروی آن بریزید .

 

کیفیت تولید (Performance) :

در این بخش یک سری نتایج مقایسه ای با گوشی های دیگر نوکیا که از طریق JBench mark انجام پذیرفته ، مشاهده می گردد .

 

 

6111

7370

6280

JBenchmark 1

2336

1296

1259

Details

Text

559

303

291

2D Shapes

547

309

296

3D Shapes

384

245

248

Fill Rate

261

128

127

Animation

585

311

296

Screen Width

128

-

-

Screen Height

115

-

-

Color Screen

true

-

-

Number of Colors

16777216

-

-

Double Buffer

true

-

-

Total Memory

2097152

-

-

Free Memory

1409068

-

-

CLDC - 1.1.1

Microedition Profile MIDP-2.0

Microedition Platform Nokia 6111/03.41

ISO-8859-1

 

 

6111

7370

6280

JBenchmark 2

175

204

214

Details

Image manipulation

210

162

173

Text

162

194

206

Sprites

345

311

297

3d Transform

117

223

263

User Interface

117

162

158

Screen Width

128

-

-

Screen Height

115

-

-

Color Screen

true

-

-

Number of Colors

16777216

-

-

JPEG Support

true

-

-

Transparency (Alpha Level)

256

-

-

Total Memory

2097152

-

-

Free Memory

1620576

-

-

CLDC - 1.1

Microedition Profile MIDP-2.0

Microedition Platform Nokia 6111/03.41

Microedition Encoding ISO-8859-1

 

 

6111

7370

6280

JBenchmark 3D HQ

166

131

141

JBenchmark 3D LQ

240

256

274

Triangles ps:

27674

30677

29285

kTexes ps:

867

1312

1432

Screen(canvas)width:

128

-

-

Screen(canvas)height:

160

-

-

3D Subsystem

M3G Version:

1

-

-

Antialaising:

false

-

-

True color:

false

-

-

Dithering:

false

-

-

Mipmapping:

true

-

-

Perspective correction:

true

-

-

Local camera lighting:

false

-

-

Max lights:

8

-

-

Max Viewport dimensions:

1024

-

-

Max Texture Dimensions:

256

-

-

Max Sprite Crop Dimensions:

256

-

-

Max Transforms Per Vertex:

4

-

-

Number of Texture Units:

2

-

-

Other properties:

Color Screen

true

-

-

Number of colors

16777216

-

-

Transparency (alpha level)

256

-

-

Double buffer

true

-

-

Total memory:

2097152

-

-

Free memory:

1340588

-

-

MicroEdition Configuration

CLDC-1.1

-

-

MicroEdition Profiles:

MIDP 2.0

-

-

Microedition Platform:

6111/03.41

-

-

Microedition Encoding:

ISO8859-1

-

-

Microedition Locale

en

-

-

Microedition Communication ports:

COM0, IR0

-

-

Microedition Hostname:

null

-

-

3.1.0

 

 

6111

Rendering Quality:

Bilinear filtering:

Succes (99%)

 

 

Trilinear Filtering:

Failrule (80%)

 

 

Perspective correction:

Failrule (85%)

 

 

Z-buffer depth:

14 bit

 

 

Perfomance:

Smooth triangles:

41128

 

 

Textured triangles:

38872

 

 

Fill rate:

831

 

 

Gaming:

114 (3.8 fps)

 

 

4.0.2

 

 
و در نهایت :

گوشی دارای زنگ 64 تن پلی فونیک بوده و Mp3 و AAC و Mp4 را به عنوان زنگ دستگاه نیز قبول می کند و زنگ های midi طولانی تری را دارا می باشد و صدای زنگ ها نیز بسیار بلند می باشد و قدرت ویبراتور گوشی در حد متوسط است . کیفیت اتصال و برقراری ارتباط نیز مناسب می باشد . به هر حال این گوشی گام های زیادی را جلوتر از رقبای خود برداشته است . شاید تنها نقص بزرگ آن کوچکی و پایین بودن رزولوشن صفحه نمایش آن باشد و البته خیلی کارآیی های آن را کامل متذکر نشدیم و به اهم مطالب پرداختیم .

کیفیت مونتاژ گوشی شبیه به مدل های آخر نوکیا بود و تنها شاید کمی مشکل با دکمه ی روشن و خاموش داشته باشید که گاهی تخریب سریع آن مشاهده گردیده است . قاب قسمت عقب نیز در حین نوشتن پیام گاهی اوقات صداهایی می دهد که می توانید برای جلوگیری از این حالت یک فوم نازک را روی باتری و بین آن و قاب قرار دهید و به طور کلی 6111 از نقایص کوچکی برخوردار است . در حالت کلی یک گوشی بسیار دوست داشتنی است که برای مردان و زنان ساخته شده است .

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)